Samsung BDP 1650 problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Samsung BDP 1650 problem

Hei
    Sitter her med en 2 mnd'er gammel Blueray spiller som ikke gjør som den får beskjed om.
    Enelte filmer blir ikke spillt av. Denne gangen er det Inglourious Bastards som ikke vil komme gjennom.

Det som skjer er: alt går fint helt frem til "Root Menyen"--> trykker "Play".... Så kommer det en sort skjerm og man venter på at filmen skal begynne.. Det gjør den ikke... Ingen kommandoer virker heller ikke. Spilleren har altså låst seg helt.
    Jeg har Prøvd med flere forskjellige Inglourious Bastards filmer og det samme skjer på alle. Dvs at feilen ligger i spilleren...

Er dette noe som er vanlig på disse spillerne? Er det noejkan gjøre her? Og hvordan får man denne spilleren sonefri?

Takk for hjelp

Pål V

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kjenner jeg ikke til den spilleren, men regner med den har internett-tilkobling, slik at du får oppdatert til siste firmware. Blu-ray er et nytt format, slik at filmer kan være laget etter spillerne, slik at det kan oppstå "kommunikasjonsproblemer" mellom film og spiller. Derfor er firmwareoppdatering ganske viktig. Men når det gjelder Inglourious Basterds, så kan det være konflikt. Har en kamerat som har et Samsung alt-i-ett anlegg hvor han ikke fikk frem den menyen som kommer inn fra venstre side på Universal sine titler. Han måtte ty til DVD utgaven. Med en stand-alone spiller vil det være greit med en firmware oppdatering, men tror kanskje det er verre med alt-i-ett-mannen-i-gata anlegg gitt...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahhh..... Der ser du. Det høres ut som om det kan være en løsning.
    Skal prøve. Funker det ikke så skriver jeg tilbake her.

Takk for raskt tilbakemelding!

8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Liknende problem

Jeg har også en samsung spiller, sitter på jobb nå og husker ikke navnet.. Den er koblet til internett hele tiden, og oppgraderes jevnlig når det kommer ny firmware. Men i det siste har jeg fått problemer med den. Den klarer rett og slett ikke å lese enkelte blu-ray filmer, siste er Hangover.
    Problemet oppstår etter at jeg har satt i disketten, den begynner å spinne men så kommer noen rare lyder, den står og hakker en stund og lager en lyd som minner om en kvern... og til slutt så kommer platen ut med beskjed om at den ikke kan spilles.

Det som forundrer meg er at det ikke gjelder alle mine filmer, noen virker, noen ikke. Har hatt problemer med Ice Age 3, Wall-E og hangover.
    Når jeg kjøpte Hangover så trudde jeg først det var en feil med den, gikk tilbake til Elkjøp, de testet den og kom frem til at den plata ikke virket. Jeg ble glad, fikk ny og dro hjem for å se film. Men problemet er det samme... Det var da jeg begynte å prøve de andre filmene mine, og det er jo filmer som tidligere har virket.

Helt ærlig så skjønner jeg ingenting, blir jo ikke klokere av noe av dette, det at de på elkjøp mente Hangover var defekt gjør det bare værre...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Firmwareoppdatering løste problemet

Jeg var en stor tilhenger av HD DVD og det med stor grunn. Ikke noe tull med firmwareoppdateringer der i gården.

Men over til saken. Jeg har en SAMSUNG-spiller som trengte firmwareoppdatering for å kunne spille av Inglourious Bastards. Hadde samme problem som ble beskrevet innledningsvis på denne diskusjonstråden.

Mvh.,

Frank Paul Silye
    frankps - The world as frankps sees it!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Latterlig...

Mitt problem er løst, og det på den gode gamle måten. Dra ut strømmen mens spillern prøver å lese skiva....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •