bilde prosessering Blue ray

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer thomas28 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bilde prosessering Blue ray

Har nettopp fått ihus følgende utstyr:
    SAMSUNG UE40B7070WW LED, Blueray: Sony BDP-S350.

Er mektig imponert over det som er en helt ny dimensjon innen film. Bildekvaliteten er enorm. Det jeg stusser litt på er at jeg syns det til tider er litt drag i bildet. Det er ved raske bevegelser over skjerm. Feks en person som løper over skjermen, vil du kunne se at bildet liksom drar etter han akkurat rundt der bevegelsen skjer. Resten av bildet er perfekt, men det skaper litt utydelighet akkurat rundt bevegelsen. Hva skyldes dette, og hvordan kan man fjerne dette?
    Tv er innstilt slik det kom fra butikk og koblet til spiller via HDMI (helt standard clasohlson HDMI)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av thomas28
    Har nettopp fått ihus følgende utstyr:
    SAMSUNG UE40B7070WW LED, Blueray: Sony BDP-S350.

Er mektig imponert over det som er en helt ny dimensjon innen film. Bildekvaliteten er enorm. Det jeg stusser litt på er at jeg syns det til tider er litt drag i bildet. Det er ved raske bevegelser over skjerm. Feks en person som løper over skjermen, vil du kunne se at bildet liksom drar etter han akkurat rundt der bevegelsen skjer. Resten av bildet er perfekt, men det skaper litt utydelighet akkurat rundt bevegelsen. Hva skyldes dette, og hvordan kan man fjerne dette?
    Tv er innstilt slik det kom fra butikk og koblet til spiller via HDMI (helt standard clasohlson HDMI)
    Nå har ikke jeg så fin skjerm som deg, men jeg har en Samsung LE40R8-serie tv og en Sony s550 blu-ray spiller. Jeg tror jeg skjønner akkurat hva du mener, og det ble borte hos meg når jeg deaktiverte MoviePlus i menyen på Samsungen.

Den funksjonen skal jo gjøre at bildene flyter bedre, men selv syns jeg alt ble mere "blurry" av det. Skru av funksjonen og se hva du synes =)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •