Ny CD\DVD spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny CD\DVD spiller

Hei..

Jeg er på jakt etter en ny DVD/CD spiller og har et budsjett på maks 4000kr. Det jeg er ute etter er enten en DVD spiller som også spiller bra på CDer, eller en separat DVD og CD spiller. DVD audio og SACD spiller jeg aldri. Bruker for tiden bare et 28" widescreen, men kommer til å investere i en projektor ved en senere anledning. Har en NAD T762 receiver og B&W 603 s2 høyttalere.
    Har tittet på en NAD T513 og en NAD C521BEE cd spiller. Burde jeg evt kjøpe begge disse, eller kjøpe en litt dyrere DVD spiller? Eller er det noen andre alternativer jeg burde vurdere?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvom du ikke bruger sacd nu, af åbenlyse grunde, så er det min mening at du må have en spiller der har denne mulighed, enten som dvd/sacd spiller eller cd/sacd spiller. Der kommer en dag hvor du har lyst til at prøve sacd surround lyden, eller sacd i 2 kanaler. Jeg ville vælge en bedre dvd spiller der har dette indbygget og klare mig med én spiller, men det min mening.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå funnet ut at jeg bare kommer til å nøye meg med en DVD spiller. Noen som har gode anbefalinger på DVD spillere til maks 4000kr?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •