Bdp-320 + H/k Hd990?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bdp-320 + H/k Hd990?

Hva ville Dere gjort? Pioneer BDP-320 til blu-ray, og Harman Kardon HD990 til musikk, eller Pioneer BDP-LX52 til både blu-ray og musikk. Havner omtrent likt ut i pris.

Tror jeg går for to-komponent løsningen, da H/K'en får veldig gode skussmål!

Skal for ordens skyld matches med LX52 receiver, Emotiva effektforsterkere, JBL 260 og XTZ center og bak

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,669
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Haymaker
    Hva ville Dere gjort? Pioneer BDP-320 til blu-ray, og Harman Kardon HD990 til musikk, eller Pioneer BDP-LX52 til både blu-ray og musikk. Havner omtrent likt ut i pris.

Tror jeg går for to-komponent løsningen, da H/K'en får veldig gode skussmål!

Skal for ordens skyld matches med LX52 receiver, Emotiva effektforsterkere, JBL 260 og XTZ center og bak
    Hvis du har lyst på to-komponent løsningen,så kan du vel bare kjøpe en bd 320 først,og prøve den på musikk også? Hvis du ikke syns den holder mål,kan du gå for H/K'n i tillegg!
    Hvis du kobler til 320'en digitalt,så skal da den gjøre en knallgod jobb sammen med din forsterker,da det er reciveren sin dac som gjelder,og den tror jeg er rimelig god! Har koblet min 320 til min lx 51 både digitalt,og analogt,og det er ikke så stor forskjell - på noe musikk hører jeg ingen forskjell,mens på andre spor er digitalt er best i mine ører!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •