Budsjett Blu-ray spiller til stereo oppsett.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Budsjett Blu-ray spiller til stereo oppsett.

Hei.

Er på utkikk etter en blu-ray spiller i 1300-1700kr klassen. Er avhengig av komponent videoutgang da jeg ikke har hdmi på tv. Noen som har en spiller å anbefale?

Har sett litt på disse:

Philips BDP-3000 Blu-ray spiller Full HD - Phillips - BluRay og DVD-spiller - Philips BDP-3000 Blu-ray spiller Full HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

Sony Blu-Ray spiller BDP-S350 - MPX.no - Elektromarked

Har det forresten noe å si om den kan dekode DTS HD osv når jeg har et stereo oppsett? Bruker for tiden dac'n i min HK3490 men det er kanskje en fordel med analog ut av spilleren hvis den kan dekode hd lyd? eller har det ikke noe å si siden jeg kun har et stereo oppsett?

kan vel også legge til at jeg kommer til å bruke spilleren som cd-spiller, men det er vel ikke så mye forskjell på lydkvaliteten på disse budsjett spillerne?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm litt dårlig respns her8)

For å gjøre spørsmålete litt enklere. å finne en spiller skal jeg klare selv.
    men er det noen som kan forklare meg hvordan det fungerer med hd lydformater når jeg kun har stereo oppsett? vil det være en fordel å kjøre analogt ut av bluray spilleren(hvis den kan dekode hd formatet)? eller vil jeg få den samme lyden med digitalt inn i min HK 3490?

Skjønner at Dac'ene kan ha litt forskjellig lydbilde men vil jeg få bedre lyd med blueray spilleren hvis jeg bruker analogt (pga hd dekoding)? eller har det rett og slett ikke noe å si når jeg kun kjører stereo.

På forhånd takk

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis receiveren din ikke støtter digital HD-lyd (og det gjør den ikke hvis den mangler HDMI inngang) så ville jeg valgt en Blu-ray spiller som har analoge utganger.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic DMP-BD80 er vel solid valg for deg som trenger analog utganger , den er litt høyere enn budskjettet ditt , men har vunnet mange tester

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •