Pioneer BDP-91 problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer BDP-91 problem

Har en spiller som plutselig har sluttet og virke. Har lastet opp siste software oppdatering og kjørt en Bluray film uten problem. Når jeg idag skulle se en dvd kom no disc opp i displayet. Prøvde etterpå både bluray og cd med samme resultat. Har noen tips om feil???
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kompis av meg hadde akkurat det samme problemet, han måtte bare levere den inn til rep, husker ikke hva det var men når han fikk den igjen to uker etter så mente han den var bedre på bilde ihvertfall, fikk nok en oppgradering av noe hardware i samme slengen.

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rep.

Sitat Opprinnelig postet av corleone
    En kompis av meg hadde akkurat det samme problemet, han måtte bare levere den inn til rep, husker ikke hva det var men når han fikk den igjen to uker etter så mente han den var bedre på bilde ihvertfall, fikk nok en oppgradering av noe hardware i samme slengen.
    Prvde og resette software men det hjalp ikke så jeg var nede på Ellkjøp og leverte den inn til rep idag. Ja blir den bedre etterpå så er de jo ikke så galt likevell. Så nå får Oppo være sjef en stund.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •