Lg Bd390

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Lg Bd390

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg Bd390

Har nettopp fått min LG BD390, men kan ikke finne "NetCast™ Entertainment Access" og Netflix, har oppdater til siste firmware version. Er det noen som vet hvordan man får tilgang til dette ?

BD390 Video TV/Audio/Video

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ddalhaug
    Har nettopp fått min LG BD390, men kan ikke finne "NetCast™ Entertainment Access" og Netflix, har oppdater til siste firmware version. Er det noen som vet hvordan man får tilgang til dette ?

Dette er muligens tjenester som ikke støttes i Norge, så de ligger ikke til i programvaren, vil jeg anta.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ddalhaug

Ja du får tilgang til dette ved å flytte til USA.Er ikke beregnet for oss
    europere.
    Min BD 390 var foresten produsert for Polen,forsto i bæra av det som sto
    på eska så gud vet hvor Komplett har fått den fra.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å kjøpe denne spilleren. Foruten god kvalitet på BD og DVD så er jeg spesielt interessert i muligheten for å kunne se på digitale bilder som ligger på PC'en.

Fungerer dette greit og smertefritt via WiFi linken? Kan man kjapt bla gjennom forskjellige kataloger på PC'en og velge f.eks slideshow av alle bilder i en katalog?

Er PS3 Slim et like bra/bedre valg til mitt bruk?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svarer meg selv her. Fikk denne spilleren til jul og har fått testet den ut en del. Satte den først opp med WiFi mot en 54 mbps router, dette fungerer helt OK mot YouTube, ganske bra for avspilling av filmer fra en PC og heller treigt for visning av bilder fra PC. I begynnelsen brukte jeg Nero Home media server som fulgte med spilleren, den fungerte ikke bra da den brukte svært mye CPU på PC'en. Har siden byttet den ut med gratisprogramvaren TVErsity. Det fungerer mye bedre.

Har nå byttet til kablet nett mellom spiller og router, PC står fortsatt trådløst. Dette ga mye bedre ytelse på alt, men fortsatt litt treig på bilder.

Den funker utrolig godt til å se nedlastede filmer på nkv format, nrkbeta.no har en del kjekke ting her. I begynnelsen fikk jeg ikke teksting til å fungere, men hvis jeg legger video med tilhørende srt fil i egen katalog så fungerer det.

Kommer etterhvert til å sette opp en NAS for både bilder og filmer. Håper at visning av bilder blir kjappere når alt er kablet.

Slik det er nå fungerer bildevisning ganske greit, men det tar 2-3 sekunder å skifte bilde. Det blir for treigt om man ønsker å bla fort gjennom en katalog med masse bilder.

Uansett, jeg er kjempefornøyd med spilleren og kan absolutt anbefale den

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også kjøpt denne spilleren, og er sålangt fornøyd, men jeg får ikke youtube til å fungere, får There may be Network Congestion. Men jeg får brukt search funksjonen, samt koblet til updaterings funksjonen.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har noen testa 24hz på denne? Må den aktiviseres for hver film, eller blir innstillingen lagret for ever?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Martyrium, høres ut til at du har litt treigt nett eller at du har svakt WiFi signal. For meg funker YouTube godt både med trådløst 54 Mbps og med kablet nett. Spilleren her ikke ekstern antenne, så den får kanskje fort dårlig dekning avhengig av plassering?

Gurba, 24Hz lagres forever

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Helgeo
    Martyrium, høres ut til at du har litt treigt nett eller at du har svakt WiFi signal. For meg funker YouTube godt både med trådløst 54 Mbps og med kablet nett. Spilleren her ikke ekstern antenne, så den får kanskje fort dårlig dekning avhengig av plassering?

Er koblet til via Wired, xboxen kjørte glatt på samme kobingen:-) 3,5 mb ned, så skulle ikke være problem der:-D

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Helgeo

Høres mer fornuftig ut enn på Samsungen min. Der må jeg endre for hver film. Forstå det den som kan. Har bestilt en BD370 nå siden jeg ikke har bruk for wifi og analoge utganger. Har mer bruk for tusenlappen jeg sparte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •