Skal ha CD-spiller og blu-ray spiller...men!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal ha CD-spiller og blu-ray spiller...men!!!

halla...

Da har det endelig kommet en svart cd spiller fra Pioneer, så da ser jeg mulighet til å bytte litt ut...

noen som har erfaringer med disse spillerene PD-D9MK2-K eller PD-D6MK2-K???
    er D9 verdt de 3500kr den koster exstra...hmmm...

eller generelt med Pioneer sine rene cd-spillere, jeg liker lydbildet jeg får fra min DV868avi...så en ren cd-spiller fra samme produsent MÅ jo bare bli bedre

Så hva det Blu-ray spillern da, har selvfølgelig tenkt på Pioneer der også...men har lest masse positivt om Panasonic sine spillere, å de har en my finere pris...

håper på MASSE tilbake meldinger, både på cd-spiller og Blu-ray spiller...da bli æ meget fornøyd

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo jeg har Pioneer Bdp-320 og vil bare si at jeg er veldig fornøyd, ikke den raskeste hesten dette men virker veldig solid på alle måter, samt helt støyfri, bruker den som cd spiller også, og Pioneer er også flinke til og oppdatere firmware ofte noe som er et stort pluss.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med BlueRay spilleren og en eller annen god DAC? Så vidt jeg kan skjønne må du legge en god del penger i en dedikert CD-spiller for å matche lyden fra en DAC til samme pris?

Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder på med akkurat samme vurdering. Har Pioneer 320, Panasonic bd80 og LG BD390 som aktuelle kanidater. Jeg heller mot LG fordi jeg synes den har fått god omtale bl.a. i Hjemmekino, men har ikke helt bestemt meg ennå. Spennede å se hva andre også vurderer:-D

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor mye du skal bruke på cd spiller finner du best ut av ved å teste ut begge å høre om du hører noen forskjell, hvis du ikke har ett veldig bra anlegg vil forskjellene bli minimale , det samme gjelder for blu ray spillerne forskjellene er små.

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sikkert et dumt spørsmål hva er DAC???

trur nok jeg heller mot panasonic sin blu-ray, selv om jeg er en stor fan av Pioneer... men trur nok jeg får mest for pengene når jeg handler panasonic... LG har jeg ikke sett så mye på...Men det jeg har lest og sett av panasonic sine spiller så scorer de bra på de fleste områder...

no skal det sies at jeg bruker lang tid før jeg endelig handler, så mye kan skje...hehe...

men ingen med erfaring fra Pioneer sine CD/SACD spillere da

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •