Problem med PS3 og Marantz SR8002

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med PS3 og Marantz SR8002

Jeg har et problem jeg ikke skjønner noe av. Jeg har en PS3 som er koblet til en Marantz SR 8002. Jeg bruker PS3 til å høre en del MP3 musikk, og det har fungert helt strålende inntil nå nylig.
    Jeg bruker Audessey romkorreksjon, men en dag jeg skulle høre litt musikk, merket jeg at lyden virket litt spinklere enn normalt.
    Etter litt forsking fant jeg ut at når jeg setter på musikk på PS3, slås Audessey av. Det har den ikke gjort tidligere. Husker ikke om jeg har oppgradert software, og det har blitt sånn etter det.
    Har prøvd å koble til vanlig dvd spiller på den HDMI inngangen PS3 står tilkoblet, da slår ikke audessey seg av.

Skjønner lite av dette. Noen som har vært borti noe lignende, eller har noen formening om hva årsaken kan være??

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du har ikke greid å sette forsterkeren i Source eller Pure Direct? Da slås de av.

Hva sender du ut av PS3? PCM?

Hvis du har satt PS3 til å sende bitstream ved alt annet enn HD LYD (Hvis du ikke har slim da) da kan det hende den endrer etter hva den sender.

Skjer dette på all annen lyd enn MP3 også? Skjer det samme med CD, DVD og BD/spill fra PS3?

Prøv å reset innstillingene på PS3 (Hold startknappen på konsollen inne når du starter den, så stiller den seg inn selv igjen)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •