Xbox 360 vs PS3 som DVD spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer JLmorten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox 360 vs PS3 som DVD spiller

Ja som tittelen sier.
    Har en Marantz dvd spiller, en PS3 og nå en Xbox360 elite.
    hos ein kompis så gir Xboxen bra bilde kvalitet.eneste kilden han bruker, sammen med Projektor.

pga for lite Hdmi inganger i reciver har eg prøvd Xbox`en som dvd spiller. men dette gir ikke noe bra bilde, den sender ut i 720p dersom det står riktig, men bilde blir ikke noe bra, og teksten osv blir grøtete.
    så eg bruker PS3`en til DVD, og da blir det veldig mye bedre bilde. merker ikke forskjel i bildekvalitet mellom dvd spilleren og PS3`en.

Men hvorfor så dårlig bilde med Xbox`en?

er denne virkelig så dårlig?

Har flere venner som bruker Xbox som DVD spiller, men ikke merket noe til dårlig kvalitet der....

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva bruker du ut av xboxen da? component? Bildet bør bli bra det i den forstand at det skal ikke være så dårlig at teksten blir grøtete. Det har i så fall med problemer i overføringen å gjøre. Har du grøtete bilde når du spiller spill?

Den generelle kvaliteten på bildet med xbox360 som dvd-spiller er dog ikke kjempebra sammenlignet med en god dvdspiller. Jeg hadde dette som eneste dvdspiller en stund, men endte med å kjøpe en oppo-spiller, hvilket ga betraktelig bedre bilde.
    --
    Thorbjørn

Newcomer JLmorten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Hva bruker du ut av xboxen da? component? Bildet bør bli bra det i den forstand at det skal ikke være så dårlig at teksten blir grøtete. Det har i så fall med problemer i overføringen å gjøre. Har du grøtete bilde når du spiller spill?

Den generelle kvaliteten på bildet med xbox360 som dvd-spiller er dog ikke kjempebra sammenlignet med en god dvdspiller. Jeg hadde dette som eneste dvdspiller en stund, men endte med å kjøpe en oppo-spiller, hvilket ga betraktelig bedre bilde.

Kjører HDMI ut, koblet direkte til den som DVD spilleren stod tilkoblet, Xbox`en står til 720p ut.
    Spillene har god kvalitet, så virker som den ikke liker dvd...... men ikke krise, funker jo fint PS3`en til det..

men hadde vært greit og vist hvorfor bilde ikke er så bra som det burde..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •