Blue ray som også er god på cd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blue ray som også er god på cd

Vurderer å kjøpe meg blue ray spille som også er god på cd. Skal bytte ut PS3 som jeg synes har platt lyd på cd og som mangler display - noe som jeg personlig savner.

Jeg har dessverre ikke plass til egen cd-spiller oppe i stuen. Derfor er det ikke noe alternativ.

Jeg har vurdert følgende spillere
    Pioneer bdp-320 - Pioneer BDP-320 BluRay spiller - Pioneer - BluRay og DVD-spiller - Pioneer BDP-320 BluRay spiller - Netshop.no - pc data foto minne digital

Panasonic bd80EG-K - Panasonic DMP-BD80EG-K BluRay spiller - Panasonic - BluRay og DVD-spiller - Panasonic DMP-BD80EG-K BluRay spiller - Netshop.no - pc data foto minne digital

LG BD390 - LG Blu-Ray spiller BD390 - MPX.no - Elektromarked

Noen som har tips eller erfaringer å komme med rundt disse. LG er vel så ny at den har kanskje ikke mange erfaring med.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal vel sende signalene digitalt til en receiver evt. separat DAC?
    I så fall er vel valgene dine hipp-som-happ.
    Sikkert mye diskusjonsgrunnlag på hvilken av disse som har best drivverk, chassis, laser o.l. - men i bunn og grunn er det vel ikke store forskjeller på disse.

Analog utgang derimot (internt DAC), det er en helt annen sak.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Helgenen
    Vurderer å kjøpe meg blue ray spille som også er god på cd. Skal bytte ut PS3 som jeg synes har platt lyd på cd og som mangler display - noe som jeg personlig savner.

Jeg har dessverre ikke plass til egen cd-spiller oppe i stuen. Derfor er det ikke noe alternativ.

Jeg har vurdert følgende spillere
    Pioneer bdp-320 - Pioneer BDP-320 BluRay spiller - Pioneer - BluRay og DVD-spiller - Pioneer BDP-320 BluRay spiller - Netshop.no - pc data foto minne digital

Panasonic bd80EG-K - Panasonic DMP-BD80EG-K BluRay spiller - Panasonic - BluRay og DVD-spiller - Panasonic DMP-BD80EG-K BluRay spiller - Netshop.no - pc data foto minne digital

LG BD390 - LG Blu-Ray spiller BD390 - MPX.no - Elektromarked

Noen som har tips eller erfaringer å komme med rundt disse. LG er vel så ny at den har kanskje ikke mange erfaring med.

Jeg vil gjerne anbefale spillere i middelklassen...

Oppo83, Pioneer51 og Denon2010 har alle bra lyd til å være bd spillere....
    Oppo gir deg dessuten også mulighet til SACD og DVDaudio.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •