Hva Må Jeg Ha

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer steinm sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva Må Jeg Ha

Får du full dekoding av alle høyoppløste lydformater kun gjennom optisk, eller må jeg ha 7.1-kanals analog ut. Har ikke reciver med disse nye formater eller hdmi.
    Hvis ikke må jeg opp i pris på en blueray. (tenker da på Marantz BD7004 eller DENON DBP-2010)
    Parasound P7 -Parasound Halo A21/A31 - Marten Django L - Marantz SA-15S1 - Marantz BD 7004 - Rega planar 3 - 2 stk System Audio Se 200 -
    Sony HW65

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får ikke ferdig dekodet HD-lyd via optisk, kun via hdmi eller analog. Så hvis du ikke har en receiver som støtter hd-lyd(bitstrem), eller ikke har hdmi, må du kjøpe en blu-ray spiller med analoge utganger.

Newcomer steinm sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    Du får ikke ferdig dekodet HD-lyd via optisk, kun via hdmi eller analog. Så hvis du ikke har en receiver som støtter hd-lyd(bitstrem), eller ikke har hdmi, må du kjøpe en blu-ray spiller med analoge utganger.
    Det var det jeg tenkte. En kompis mente jeg ikke hadde bruk for analoge, men da har jeg fått bekreftet det.
    Takker for tilbakemeldingen.
    Parasound P7 -Parasound Halo A21/A31 - Marten Django L - Marantz SA-15S1 - Marantz BD 7004 - Rega planar 3 - 2 stk System Audio Se 200 -
    Sony HW65

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •