DENON DBP-2010 Blurayspiller - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 16 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 304
    Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Selv er jeg meget fornøyd med spilleren. Synes CD avspilling er meget bra på den, og den er også høvelig dugbar til dvd skalert, og bluray i source direct.
    Det er også dedikerte tilkoblinger for de som behøver analogt eller feks component.

Rosinante var nok bare uheldig og fikk en mandagsutgave.

Han er forøvrig den første personen jeg vet om fra nett som har fått en slik bråstans.

Det er jo egentlig et ganske godt tegn all den tid den har vært på markedet, det hadde vært værre om det var en trend.

Active carradona sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med Danke, har bare gode erfaringer med 2010. Og er også
    spesielt fornøyd med lydkvaliteten på cd.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok.Det høres bra ut ,problemet er bare at HiFi-klubben får den ikke inn på lager før rundt 28.mars.Er den så overlegen i lyd og bildet at den er verd å vente på eller skal man lete etter andre modeller?
    Jeg er ikke typen som klarer å vente så lenge på ting og særlig ikke på HiFi-produkter

Active carradona sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tom'sHifi
    Ok.Det høres bra ut ,problemet er bare at HiFi-klubben får den ikke inn på lager før rundt 28.mars.Er den så overlegen i lyd og bildet at den er verd å vente på eller skal man lete etter andre modeller?
    Jeg er ikke typen som klarer å vente så lenge på ting og særlig ikke på HiFi-produkter
    Du får den hos Netshop også. Men der får du neppe det samme kundeservice
    tilbudet pr. tlf som HK har.
    HK har jo 6 mnd ekstra garanti tid om du er medlem.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk på Hfk sine sider om noen har en demo i premium silver, de er utgått og kun sorte blir å få kjøpt fremover når de kommer på lager igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk en mail fra Hfk der de anbefalte med denne spilleren hvis jeg ikke ville vente på Denon DBP-2010..CAMBRIDGE 650BD Blu-ray spiller - Blu-ray spillere for ekte HD (High Definition) | Hi-Fi Klubben
    Har dere erfaring med Cambridge spilleren og vil den stå opp som en verdig spiller i forhold til 2010?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk en mail fra Hfk der de anbefalte med denne spilleren hvis jeg ikke ville vente på Denon DBP-2010..CAMBRIDGE 650BD Blu-ray spiller - Blu-ray spillere for ekte HD (High Definition) | Hi-Fi Klubben
    Har dere erfaring med Cambridge spilleren og vil den stå opp som en verdig spiller i forhold til 2010?
    Jeg har prøvd denne spilleren og den er super på lyd også, testa den opp mot Cambridge sin 650 serie cdspiller. Eneste jeg kunne skille at cdspilleren spilte mer åpent og hadde litt mindre fundament, br spillern hadde litt mere i bassen og litt varmere i lyden. Du får med støtte for SACD så det er en veldig bra spiller jeg vil anbefale videre, bildet på den er også meget bra samt toppers fjernkontroll av aluminum. LØP OG KJØP, prisen er latterlig forhold til hva man får for pengene...... SCOOP!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, nye cambridge 650 serien er nydelig! Lurer på om de kommer med noe nytt i 8 serien snart . Men en ting var litt overraskende, syns skuffen var litt treg inn og ut... både på cdspillern og bluray spillern ... Men den var rask å lese av da.

Uansett, Denon er og var en "ener" på DVD, og det er der det viktige ligger for det meste på en Blurayspiller. T.o.m. rimelige BD spillere er jo bra på BD! (syns jeg). Men på vanlige CD'er og DVD'er er det mye å hente!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Enig, nye cambridge 650 serien er nydelig! Lurer på om de kommer med noe nytt i 8 serien snart . Men en ting var litt overraskende, syns skuffen var litt treg inn og ut... både på cdspillern og bluray spillern ... Men den var rask å lese av da.

Uansett, Denon er og var en "ener" på DVD, og det er der det viktige ligger for det meste på en Blurayspiller. T.o.m. rimelige BD spillere er jo bra på BD! (syns jeg). Men på vanlige CD'er og DVD'er er det mye å hente!
    Denon sin er ikke akkurat no lyn den heller, men det er bra nok til mitt bruk så man skal ikke klage. Kan ikke få alt i pose og sekk, når ting kommer litt opp i pris så er det litt tregere drev og slik synes jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes selv den er litt irriterende laaangsom å få igang, men det kan jo selvfølgelig ha vært noe feil i oppstarten i min utgave hele tiden. Den er nå levert tilbake, så får vi se hva som skjer.

De skulle prøve å fikse den. Selv håper jeg nå at de ikke får dette til, slik at jeg får en helt nye en. Sånn for sikkerhets skyld.

Er ellers svært imponert når det gjaldt selve billedkvaliteten. Har et par nyere DVDer som til og med blir bedre enn enkelte litt eldre filmer på Bluray. (Slik som 30 Days of Night som er en DVD med helt vilt skarpt bilde og mange closeups av furede ansikter og slikt.)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ser det ut som min spiller er på vei til å ta kvelden gitt, den hakker som fanden på bluray filmer og det jeg mater den med. Jeg får sjekke opp denne i morgen igjen om den er likedan og ellers får jeg få den reperasjon ASAP, det er jo tomt på lagerne rundt for denne modellen også. Om den ikke er bedre får jeg bite i det sure eple og få den på rep og fikset fortere enn pokker. Veldig kjedelig at den en spiller i denne prisklassen har begynt å krangle etter par mnd i hus, men dagens kvaliteter på ting er ikke som det var og mye bruk og kast desverre. F A E N!

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Da ser det ut som min spiller er på vei til å ta kvelden gitt, den hakker som fanden på bluray filmer og det jeg mater den med. Jeg får sjekke opp denne i morgen igjen om den er likedan og ellers får jeg få den reperasjon ASAP, det er jo tomt på lagerne rundt for denne modellen også. Om den ikke er bedre får jeg bite i det sure eple og få den på rep og fikset fortere enn pokker. Veldig kjedelig at den en spiller i denne prisklassen har begynt å krangle etter par mnd i hus, men dagens kvaliteter på ting er ikke som det var og mye bruk og kast desverre. F A E N!
    Uff det var kjedelig, du får holde oss oppdatert.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Uff det var kjedelig, du får holde oss oppdatert.
    I will mister, veldig kjedelig når jeg er i en testfase med nye høytalere og greier da. Jeg får sjekke ut og levere den til rep og evt låne med meg en annen spiller hjem, skal ikke by på noen direkte problem det så.

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det slik at 2010 ikke kommer på lager hos Klubben før i April eller enda senere? Nettbutikken har jo ingen status på noen av varene så vidt jeg kan se.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Er det slik at 2010 ikke kommer på lager hos Klubben før i April eller enda senere? Nettbutikken har jo ingen status på noen av varene så vidt jeg kan se.
    Det stemmer og det er litt leveringsproblemer fra Denon sin side, denne ble rett og slett for populær og utsolgt fort den kom på markedet. Premium silver utgår så det blir kun svart å få tak på.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min Denon spiller begynte å tulle en dag men den ser ut til å ha "dagsvirus", men den er helt frisk igjen nå så det er i orden intil videre.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Min Denon spiller begynte å tulle en dag men den ser ut til å ha "dagsvirus", men den er helt frisk igjen nå så det er i orden intil videre.
    Hmm, høres jo rart ut.
    Sikker på at det ikke var selve disken det var noe galt med?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Hmm, høres jo rart ut.
    Sikker på at det ikke var selve disken det var noe galt med?
    Jeg prøvde flere disker og opplevde det samme, bestemte meg for å koble vekk strømmen til dagen etter så var den like fin igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Har fått beskjed om at forventet levering på spilleren jeg har bestilt er den 28 mars :sad:

I realiteten betyr vel dette etter påske.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, da er spillern min i køddemodus igjen, spilte av et kvarter på The green mile, så stopp og ingenting skjedde og plugga strømmen ut fra spillern. Kjørte i gang igjen så da kom det opp disk error, det ligger heller ikke noen oppdateringer for denne spillern heller. Da ser det ut som denne havner på på service fortere enn svint, nå som jeg hadde lyst å se en film måtte den klikke nok engang og slik gjør jeg lettere irritert.

Jeg er ikke akkurat direkte fornøyd med denne Made in China stemplingen på alle produkter, kvantitet fremfor kvalitet og slikt suger max. Denne får bare sendes inn og se hva man får gjort rett og slett, er det noen her som opplever noe merkelig med sine spillere?

Side 13 av 16 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •