High-End BD Spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

High-End BD Spiller

I mine øyne er ingen BD spillere helt der enda, så lenge de ikke har balanserte multikanal analoge utganger og egen HDMI ut for kun Audio. Lurer på hvem som kommer først....

Active HKviking sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Distinctive
    I mine øyne er ingen BD spillere helt der enda, så lenge de ikke har balanserte multikanal analoge utganger og egen HDMI ut for kun Audio. Lurer på hvem som kommer først....
    Denon DVD A1UD??? Look no further. Denne har alt, OK, kun balansert to kanal lyd.

Man kan setter lyd og bilde per HDMI utgang og klokke kontroll via Denon Link. Selv med HDMI dedikert for audio man vil alltid ha problemet hviken enhet kan konvertere best. I mitt oppsett med AVP-A1HDA og DVD-A1UD så er det best lyd med analog ut fra BR spilleren enn analogt ut fra AVP.

Newcomer S0und's sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Distinctive
    Enig! men Denon er på god vei! og det er nok ikke så alt for lenge vi trenger og vente før noen lager en skikkelig High-End BD spiller 8)

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor trenger dere analoge XLR multi-utganger? Har BD-spillere bedre dekodere enn pre-pro/receivere?

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Hvorfor trenger dere analoge XLR multi-utganger? Har BD-spillere bedre dekodere enn pre-pro/receivere?
    Jeg har en bra PrePro (Cary Cinema 11a) og den største fordelen med intern prosessering vs. bitstream over HDMI er at audio lock-on er momentan. Mange sliter med pauser og pops & crackling hver gang AVP må dekode bitstrømmen igjen (inkl. skifte til nytt spor).
    Det negative er behov for ekstra kabling + lipsync. (1.3a).
    Det er heller ikke alle som kjører en BD opp mot en AV receiver.

Active HKviking sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Helt klart bedre lyd fra DVD-A1UD XLR enn via AVP-A1HDA med DL4 aktivert for SACD og 2 kanal Blu-Ray!!! Film har jeg ikke testet skikkelig enda.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •