Tips til en god DVD-spiller? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Enig i at man bør vurdere BDP 83 istedenfor 983H.

Om man tar et søk på eBay, er det imidlertid nå mulig å finne 983H til en hyggelig pris, da flere trolig ønsker å bytte til BDP 83.

Selv kjøpte jeg 983H lenge før BDP 83 kom på markedet. Mulig jeg tar feil, men jeg tenker at Blu-ray formatet sannsynligvis kommer til å utvikle seg mer enn dvd-formatet i nærmeste fremtid. Derfor synes jeg det er greit å sitte med en "ultimat" dvd-spiller i 983H - og heller oppgradere med separate Blu-ray spillere i fremtiden. Men det forutsetter jo at man synes det er greit med to bokser i bokhylla

Intermediate vetting sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Liten sammenligning mellom Oppo spillerene
    Oppo DV980H Universal 1080p DVD Player
    men er vel liten tvil at Anchor Bay VRS i 983 gir best bilde.

er man kommet så langt til at man nærmer seg 983 så ville jeg like godt kjøpt BDP 83 for prisforskjell blir ikke stor og også BDP 83 har anchor Bay
    Så du seier at bildekvalitet på DVDavspilling vil bli like bra på en BDP 83 som på en 983, ettersom begge har Anchor Bay VRS? For da vil nok en BDP være et godt alternativ ja.

Nå går BR over PS3 og dvd over en gamel pioneer dvd-spiller som begynner å slarke litt. Grunnen til at jeg vil ha en dvd-spiller er at jeg sitter inne med den formeningen at en dvd-spiller spiller dvder bedre, e.g. med bedre bilde og brukervennlighet (menyer etc.) enn en br-spiller. Men rett meg om jeg tar feil.
    Øystein

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •