Mest stillegående opptaker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mest stillegående opptaker

Hei,

Lurte på hvilken dvd-opptaker med innebygget harddisk som regnes som den mest stillegående av de som pr i dag finnes på markedet?

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det lurer jeg også på... det er vel ingen modeller som klarer seg uten vifte.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så fort jeg blir modig nok skal jeg gyve løs på min hx710 med ei platesaks og fjerne det gitteret som sitter over vifta bak. tror svært mye av støyen fra vifta kommer fra turbulens og resonans der.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,797
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Pioneer DVR-520H jeg hadde, synes jeg var veldig stille, og lyden som svakt kunne hørtes i mitt oppsett hørtes mer ut som susingen til en meget stille hardisk. Har ikke testet de nye modellene til Pioneer, men generellt er vel antall plater i hardisken og kapasiteten på denne en liten indikator på hva slags støy man kan vente seg i tillegg til kjøling av bilde brikker osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Panasonic's nye DMREG60EHS m/200 GB HDD. Denne opptakeren er ganske ny på markedet, har hatt den i ca 2 uker og jeg kan si at den er SÆRDELES støysvak. Jeg hører absolutt ingenting av den. Den er mye stillere enn min helt nye stasjonære PC.

Ellers er jeg meget fornøyd med opptakeren. Den har alt man trenger av funksjonaitet, inn/ut ganger, prog scan etc. Eneste mangel er HDMI utgang, men nå er det vel kun LG RH7800H i samme prisklasse som har dette.

Kan virkelig anbefale Panasonic DMREG60EHS. Jeg kjører den sammen med Panansonic 42PV500 plasma via komponent kabel.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har testet Panasonic DMREG60EH, men likte hverken fjernkontroll eller menyer. Fjernkontrollen hadde heller ikke baklys og displayet kunne ikke slås av, kun dimmes litt om man lette langt inni masse menyer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •