Samsung DVD-HR755, Canal Digital og ShowView

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung DVD-HR755, Canal Digital og ShowView

Jeg har nettopp gått til anskaffelse av en Samsung DVD-HR775A DVD-opptager og den fungerer som den skal. I tillegg har jeg en gammel Canal Digital CDC-7000 ST parabol-dekoder som jeg har koplet til Samsung'en ved hjelp av SCART (VCR-utgangen på CDC-en er koplet til SCART AV2-kontakten på Samsung'en). Videre har jeg koplet DVD-opptageren til min Samsung Plasma-TV via HDMI. Både bilde og lyd overføres som det skal - men det er dog analogt.

Et spørsmål som jeg lurer på er: Hvis jeg kopler en kabel fra TV OUT-utgangen på CDC-en til RF IN på DVD-opptageren vil jeg da kunne få aktivisert ShowView-funksjonen eller er dette "Mission Impossible" ? Noen andre måter jeg kan få aktivisert SV-funksjonen ?

På forhånd takk!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av toyman61
    Et spørsmål som jeg lurer på er: Hvis jeg kopler en kabel fra TV OUT-utgangen på CDC-en til RF IN på DVD-opptageren vil jeg da kunne få aktivisert ShowView-funksjonen eller er dette "Mission Impossible" ? Noen andre måter jeg kan få aktivisert SV-funksjonen ?
    TV OUT-utgangen er ikke aktiv på CDC 7000-mottageren... :-(
    Dessuten er ShowView forbeholdt analoge sendinger ser det ut til.... :-( :-( :-(

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •