Ny BD-spiller fra Philips, BDP9500 - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 21 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 410
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Feil med hdmi

har selv opplevd dettet problemet dere nevner ang hdmi, fikk dette for første gang nå for et par dager siden når jeg skulle calibrere, men fikk ingen signaler til tv. den er koblet igjennom z11 og gjennom splitter. prøvde flere forskjellige ting men iikke signal, frustrerende. alt annet fungerte selv ps3 som alltid er ok. plutserlig uten og klare og skjønne feilen ble det signal? skal selv sende inn en feilmld til phillips support. Føler at dette ligger i phillipsen grunnet hvordan feilen er!!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også hatt problemer med HDMI-utgangen på min BDP9500. Både kobling via recieveren (SR807) og direkte til projektor (epson 5500) har gitt problemer med "No Signal". Filmen kan spille en liten stund og så skjer det plutselig. Har prøvd mange filmer og nesten aldri har jeg kommet gjennom en hel film uten at dette skjer. Det eneste som hjelper er å svitche til en annen inngang på mottagende enhet og tilbake igjen. Deretter kommer problemet ofte tilbake etter kun få minutter. Håpløst! Har firmware 1.04.

Newcomer JauJau sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv og oppgrader til 1.07 , det hjalp litt på BD filmer, men ikkje på DVD.
    Min er for tiden inne hos phillips, håper på svar derifra snarlig

Newcomer hunden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kontaktlink.

Hvis vi alle som har problemer ( spilleren mister signalet )kontakter Philips om dette så bør de vel skjønne at det er feil på BDP9500 og fikse dette!

Her er en kontaktlink Philips - Kontakt som jeg har brukt,de er flinke til å svare tilbake men svaret er såklart at de ikke har hørt om dette problemet før

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har skrevet til philips nå. Er møkk lei hele spilleren.
    Bruker PS3 og den virker som en kule.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

InfoCare

Ringte til infocare som har spillern inne på vegne av phillips i dag. Måtte høre hvordan det stod til med den :-D .
    Uansett, det jeg fekk vite var at den ikkje var ferdig enda men at delen som skulle byttes var kommet i posten i dag. Hvorpå jeg spør om hva det er de har tenkt og bytte.
    Da får jeg beskjed om at teknikern som har saken har bestilt en ny HDMI kabel. Syntes dette var utroligt pussigt.
    Uten at jeg på noen måte vet det, antar jeg at det må være kablingen frem til HDMI terminalen det gjelder. Hadde ikkje helt troen på denne løsningen, så jeg ga beskjed om at etter endt reparasjon så ville jeg ha en utvidet informasjon ang hva som er blitt gjort for og reparere gledesboksen.
    Blir spennende og se hva som står der. :neutral:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HDMI-kabel

Stemmer det at den interne HDMI-kabelen mellom hovedkortet og plugg må skiftes. Er usikker på hvilke batcher dette gjelder, men det gjelder svært mange spillere som har blitt solgt frem til nå.

At Philips ikke har hørt om dette tidligere (som nemnt i tidligere post) er løgn! Infocare har denne fixen registrert i systemet sitt, og jobben er unnagjort så raskt som du klarer å få spillern til dem. Med min tok det 7-8 dager med sending fra/til den lokale Elkjøp-butikken

Siden dette ble gjort har jeg ikke mistet signalet en eneste gang, selvom jeg ikke kan utelukke at noen av dere muligens sliter med kompibalitet med forterkerene deres. Lipsync har jeg heller ikke sett (hørt) noe til.

FW 1.07

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lita tue kan velte stort lass, sies det
    Rart at det skal være feil på såpass mange spillere, men det burde jo gå svært greit å få skiftet denne.
    Hadde vært fint med en oversikt over hvilke batcher som er berørt. Dere som har hatt disse problemene, har de vært der fra dag 1? Har ikke merket noe på min ennå, men har ikke hatt den så lenge heller ennå, og den brukes kun til blu-ray foreløpig...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JauJau
    Ringte til infocare som har spillern inne på vegne av phillips i dag. Måtte høre hvordan det stod til med den :-D .
    Uansett, det jeg fekk vite var at den ikkje var ferdig enda men at delen som skulle byttes var kommet i posten i dag. Hvorpå jeg spør om hva det er de har tenkt og bytte.
    Da får jeg beskjed om at teknikern som har saken har bestilt en ny HDMI kabel. Syntes dette var utroligt pussigt.
    Uten at jeg på noen måte vet det, antar jeg at det må være kablingen frem til HDMI terminalen det gjelder. Hadde ikkje helt troen på denne løsningen, så jeg ga beskjed om at etter endt reparasjon så ville jeg ha en utvidet informasjon ang hva som er blitt gjort for og reparere gledesboksen.
    Blir spennende og se hva som står der. :neutral:
    Hehe, eksakt samme historie her. Sendte inn min bdp 9500 siden jeg mistet bildet daglig, og etter en uke sto det som status på infocare: "Venter på deler." Så ringte jeg og spurte hvor lenge jeg kunne regne med å vente på at de skulle få denne delen, og hva delen var. Da svarte mannen i telefonen at de ventet på en hdmi-kabel. Når jeg la på, tenkte jeg "shit, jeg har flere hdmi-kabler her hjemme, jeg, send den bare tilbake igjen!"

Feilen ble fikset, men maskinen er så full av andre feil, at den har fått fast plass i esken sin på gulvet i kjelleren. Der den hører hjemme. Sammen med annet søppel.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Herlight

Da er det håp altså :-D
    Vel det er da noe. Var inn og sjekket i dag og på status. Dagens raport var som følger. HDMI kabel byttet og firmware oppgradert. Produkt ferdigt.
    Blir bare og holde seg i nerheten av postkassen dei neste dagene da for og se om det blir noe løsning.
    Bortsett fra problemet med signalet har eg stort sett vært fornøyd med spillern. Bildet er bra, menyene oversiktlige og forholdsvis kjapp.
    Men det er selvsagt uholdbart slik som det var.

Newcomer hunden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Maglun
    Hehe, eksakt samme historie her. Sendte inn min bdp 9500 siden jeg mistet bildet daglig, og etter en uke sto det som status på infocare: "Venter på deler." Så ringte jeg og spurte hvor lenge jeg kunne regne med å vente på at de skulle få denne delen, og hva delen var. Da svarte mannen i telefonen at de ventet på en hdmi-kabel. Når jeg la på, tenkte jeg "shit, jeg har flere hdmi-kabler her hjemme, jeg, send den bare tilbake igjen!"

Feilen ble fikset, men maskinen er så full av andre feil, at den har fått fast plass i esken sin på gulvet i kjelleren. Der den hører hjemme. Sammen med annet søppel.
    Er bare nysgjerrig på hvilke andre problemer du har med spilleren?
    Er fornøyd med min bortsett fra "hdmi feilen" som skal rettes på nå straks.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Maglun

Nå må du utdype! Bortsett fra HDMI-kabelen så har ikke funnet noe feil på spilleren min.. Men det kan jo tenkes at der er mye jeg ikke har prøvd med den...
    Så sant du ikke tenker på kompibalitet mot nye BD-er da, men slikt som Avatar og Terminator gjelder jo nesten alle spillere. Dvs at de trenger oppdatert FW.

Noen som vet når tid BD blir så standarisert at vi ikke trenger ny FW ved "hver eneste" nye film som blir produsert?

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eriond
    Lita tue kan velte stort lass, sies det
    Rart at det skal være feil på såpass mange spillere, men det burde jo gå svært greit å få skiftet denne.
    Hadde vært fint med en oversikt over hvilke batcher som er berørt. Dere som har hatt disse problemene, har de vært der fra dag 1? Har ikke merket noe på min ennå, men har ikke hatt den så lenge heller ennå, og den brukes kun til blu-ray foreløpig...

Halleis.
    Nei problemene var ikkje der fra dag 1 hos meg, men kom etter et par uker tenker eg. Og dei oppstod egentlig bare når eg kjørte DVD filmer i den. Var midt i en ny gjennomgang av Sopranos, frustrasjonen vokste fort :-D .
    På BD derimot hadde eg svært lite problemer.

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge jeg ikke merker noe på mitt bruksområde får jeg vel bare smile og være glad. Gidder ikke sette meg ned og se dvd med denne bare for å finne evt feil, så lenge jeg har en spiller som fungerer bedre enn denne til det. Dukker det opp noe senere så får det heller være. Reklamasjonsretten varer tross alt i 5 år

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eriond
    Så lenge jeg ikke merker noe på mitt bruksområde får jeg vel bare smile og være glad. Gidder ikke sette meg ned og se dvd med denne bare for å finne evt feil, så lenge jeg har en spiller som fungerer bedre enn denne til det. Dukker det opp noe senere så får det heller være. Reklamasjonsretten varer tross alt i 5 år

Helt rett. Styr unna Gamle serier på DVD :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte mail til philips før helgen. Har ikke hørt et pip fra dem enda.
    Dårlig service er noe av det verste jeg vet!
    Kjøpte spilleren på avshop, så det er vel de som skal ha driten i retur? stemmer ikke det? Eller hvor har dere levert/send spilleren?
    4-5 lapper for noe slikt møkk er svindel syns jeg. Blir skikkelig irritert av slikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JauJau
    Helt rett. Styr unna Gamle serier på DVD :-D
    Så man skal ikke regne med å kunne se Sopranos når man kjøper flaggskipet til Philips? Herlig...

Sitat Opprinnelig postet av rollemann
    Sendte mail til philips før helgen. Har ikke hørt et pip fra dem enda.
    Dårlig service er noe av det verste jeg vet!
    Kjøpte spilleren på avshop, så det er vel de som skal ha driten i retur? stemmer ikke det? Eller hvor har dere levert/send spilleren?
    4-5 lapper for noe slikt møkk er svindel syns jeg. Blir skikkelig irritert av slikt.
    Jeg kjøpte min på amentio på nett, og fikk beskjed fra dem at infocare tar all service.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok takk, får google infocare og se hva som står der.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Jeg sendte en mail til Philips den 2. aug. og har heller ikke mottatt noe svar. Jeg kjøpte spilleren hos Elkjøp. Da jeg skulle levere den til reparasjon så skulle jeg få en ny spiller siden det var mindre enn 30 dager siden kjøpet. Selvfølgelig så hadde de ingen på lager, og for å få tak i erstatningsspilleren så måtte jeg betale et depositum.... Mon tro hvordan dette går. Hvis feilen er på alle i den batchen de har på lager så ender jeg vel med en ny spiller med akkurat samme feil

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bedre å handle i en fysisk butikk ja. Da er det bare å levere inn. Slipper å sende hit å dit å reiseing til postkontoret etc.

Side 19 av 21 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •