Har H/K DVD25, hva er neste?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Har H/K DVD25, hva er neste?

Som tittelen sier, jeg har en harman/kardon DVD 25, og vurderer en ny (brukt). Har ingen flatskjerm enda, så bd er ikke aktuelt enda. Tenker på en annen h/k spiller, og har ikke fulgt med på markedet siden jeg kjøpte den ny. Hører det er litt bugs med de nyere spillerene fra h/k, men er dette fikset eller lar det seg fikse med oppdateringer el.l.?

Alle forslag taes imot med stor takknemlighet. c",)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ingen svar???

Trodde folk hadde litt peiling her jeg...

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvor gammel din spiller er, men jeg kjøpte tror det var 25 men leverte den tilbake etter en uke, pga bråstopp i avspilling. Da hadde Soundgarden lagt inn aller siste firmware. Jeg byttet da til 30 eller 35 var det vel, men akkurat det samme skjedde der. Så jeg ga opp hele H/K prosjektet å kjøpte en Pioneer dv696av i stedet, som har fungert helt perfekt. For et år siden byttet jeg ut den med en Pioneer dv610av da denne spiller DVD-Audio og SACD via hdmi utgangene. Så jeg har fremdeles min 696 stående nedpakket i originalembalasjen enda Og spilleren er sonefri, spiller også SACD og DVD-Audio, men da via analoge utganger.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

sonefrihet...

Hva med sonefriheten som H/K har da? Er det unikt? Eller er det det samme på alle spillere? Det var en selger som fortalte meg at harman hadde det beste systemet for å omgå regions kodene, tom. sony/disney som hadde noen smarte koder som ikke alle sonefrie spillerene kunne takle. Er dette bare swada?

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dvd 25 var noe så skjelden som en veldig bra spiller fra hk både på lyd og bilde.

Men det er litt risiko med at det titt og ofte må en tur på verksted med produkter som bærer hk logoen

Nå så er det flere merker som er bedre valg en h/k.

Skal sikkert ha flatskjerm snart ???
    Så inntil da kan du vel bare kjøre en billig dvd spiller... når flatskjermen henger på veggen så vil det klø noe helt jævlig etter HD... Blu-ray må da bare kjøpes for og få sikkelig hurra ut av bildet :-D

Når det gjelder sonefri... så er det vel de alder fleste spillere som kan gjøres det... enten trengs det bare en kode, eller en liten software oppgradering

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •