Er Playstation 3 oppskrytt, eller hva? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 86 av 86
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, jeg bruker PS3 Media server selv, og er strålende fornøyd med dette. Jeg har dog ikke sett muligheten for å buffre, slik at man slipper problem med hakking over trådløst nett, og kjører derfor kabel-forbindelse. Hvis Media Sharing er et annet program som løser trådløs-vanskene, vil jeg være interessert i å prøve dette, da det blir enda mer fleksibel løsning.

Intermediate technophile sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    PS3 suger egentlig med to massive unntak:

Ps3 media server -som var det som reddet ps3'n sin plass i stuen min!

Og at de har enkelte få særdeles bra spill som kun slippes til ps3.
    Synes det er ganske drøyt å antyde at Blu-Ray delen til PS3 "suger", selv om du kanskje ikke bruker den til å se BD-filmer med

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min ps3 på dag en, kjøpte xbox360 på dag en også. syns begge er bra, har brukt ps3 til blu-ray og xbox360 til spill, med untak av god of war 1 og 2 (den spiller ps2 spill helt fint siden det er den første ps3 utgaven) ellers har jeg spilt lite på ps3, laster ned demoer og tester, men kommer til å kjøpe uncharted 2 og god of war 3 når de kommer
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    PS3 suger egentlig med to massive unntak:

Ps3 media server -som var det som reddet ps3'n sin plass i stuen min!

Og at de har enkelte få særdeles bra spill som kun slippes til ps3.
    Hjelper jo litt på en Bluray spiller også da! Eller er du også "en av disse" som syns at andre spillere er minst en millliard ganger bedre?!....på sortnivå bla bla bla.....

Godt kjøp syns jeg, hvertfall nå når den har bikket under 3k.

EDIT: Men er helt enig i at det er svært få gode spill.

Intermediate technophile sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Symbiose
    Ja, jeg bruker PS3 Media server selv, og er strålende fornøyd med dette. Jeg har dog ikke sett muligheten for å buffre, slik at man slipper problem med hakking over trådløst nett, og kjører derfor kabel-forbindelse. Hvis Media Sharing er et annet program som løser trådløs-vanskene, vil jeg være interessert i å prøve dette, da det blir enda mer fleksibel løsning.
    Jeg fant ingen Google treff på "PS3 Media Sharing" og jeg har heller ikke hørt om dette programmet. Inntil videre vil jeg derfor anta at vedkommende egentlig mente PS3 Media Server.

Du snakker om hakking over trådløst nett: Har du lest FAQ'en til programmet og fulgt rådene der? Husk også at maskinkraften til serveren er en faktor ved transkoding. Det skal det visstnok holde med en C2D-prosessor. Jeg bruker selv kablet forbindelse (over gigabit LAN) fra en kraftig arbeidsstasjon og det fungerer (som forventet) helt greit. Prøvde trådløs forbindelse fra en nettbok med Intel Atom-prosessor hos noen bekjente i sommer, og det hakket litt ved avspilling av HD-materiale.

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Hjelper jo litt på en Bluray spiller også da! Eller er du også "en av disse" som syns at andre spillere er minst en millliard ganger bedre?!....på sortnivå bla bla bla.....

Godt kjøp syns jeg, hvertfall nå når den har bikket under 3k.

EDIT: Men er helt enig i at det er svært få gode spill.
    En millard ganger bedre med dedikerte BR spillere? På ingen måte! Den gjør en like god jobb på BR, så hos meg er det heller tv'n som er flaskehalsen.
    Mange av de dedikerte spillerne gjør en langt bedre jobb på SD materiale og på det feltet faller ps3 virkelig igjennom.

Som spillmaskin foretrekker jeg 360'n, riktignok mer støy men gøyere å spille på(online del, achivment points, utvidelser m.m.) Ps3's "belønning" med trophies fungerer ikke like bra som rep. points på 360, mener nå jeg!

Dermed var det som sagt, ps3 media server som reddet den i mitt tilfelle!

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •