Hvilken Samsung bluerayspillere bør velges?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken Samsung bluerayspillere bør velges?

Jeg ser det er mange innlegg fra før om dette/lignende tema. Men disse samsvarer ikke akkurat med mine spørsmål.

Jeg skal ha meg en Samsung BlueRay spiller. Nå må jeg innrømme at dette feltet har jeg lite peiling på. Legger her ved en link over de Samsung modeller jeg finner per dags dato på MPX.no
    DVD/Blu-Ray - Blu-ray - Samsung

1. Først og fremst, hva bør jeg se etter i en BlueRay spiller?
    2. Er det verdt å betale 2750,- for den nyeste spilleren, eller holder f.eks BDP 1580 / 1600 til henholdsvis 1795,- og 1995,- mål?
    3. Er det en spesiell type HDMI kabel som anbefales, på generelt grunnlag eller i kombinasjon med Samsung spillere?

Tilleggsinformasjon: Jeg har Samsung 40", full HD.

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BDP3600 følger det med adapter for trådløst nettverk, har mulighet for streaming fra pc og har innebygd dekoder for HD-formater. Trenger du ikke dette, kan du bare noen skillinger og gå for BDP1600!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, det setter jeg pris på. Men er det ingen andre som har noen tanker her? Alle svar mottas med takk

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samsung BD-P4600

Jeg har en Samsung BD-P4600 og synes den er veldig bra den har støtte fo 7.1 med receiver.DTS Master Auio og Dolby True HD trur jeg. den har også Wireless hvis du er intressert i det.den er veldig tynn og fancy, den har touch menyer på selve BR spillern og den har fine instillinger på selve Blu ray spillern. Jeg er veldig fornøyd med den. jeg satt den opp byttet instillinger og så på Ice Age 2. Er kanskje bare meg som ikke har sett på Blu ray film før men detaljene ble veldig bra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •