Brukererfaringer Panasonic DMP-BD60/BD80 - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10
Viser resultater 181 til 186 av 186
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Mulig å få HD-lyd med Nakamichi Soundspace 11?

Hei!
    Har bestemt meg for å gå til innkjøp av BD65 eller BD85, men klarer ikke helt å få taket på dette med LYD! Har Nakamichi Soundspace 11 som anlegg (http://www.nkmca.com/soundspace/SS11/SS11spec.htm), men så vidt jeg klarer å forstå vil det ikke være mulig å få HD-lyd via dette anlegget samme hvilken av modellene jeg velger. Noen som kan bekrefte eller (forhåpentligvis) avkrefte dette?

Så vidt jeg har skjønt er min situasjon slik: kjøper jeg BD85 kan jeg få 7.1/5.1 lyd ut av denne analogt i HD-kvalitet, men det finnes ingen 5.1 inngang på min receiver, dermed nytter ikke dette. Alternativet er å bruke coax eller optical kabel inn på anlegget, men da blir det "bare" i vanlig Dolby Digital/DTS kvalitet, og dermed klarer jeg meg med BD65. Er totalt grønn på dette med lyd, men har prøvd å lese om dette etter beste evne
    Til slutt: jeg vil få 5.1-lyd via coax eller optical sant? Dog ikke i HD....?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Stigris
    Hei!
    Har bestemt meg for å gå til innkjøp av BD65 eller BD85, men klarer ikke helt å få taket på dette med LYD! Har Nakamichi Soundspace 11 som anlegg (http://www.nkmca.com/soundspace/SS11/SS11spec.htm), men så vidt jeg klarer å forstå vil det ikke være mulig å få HD-lyd via dette anlegget samme hvilken av modellene jeg velger. Noen som kan bekrefte eller (forhåpentligvis) avkrefte dette?

Så vidt jeg har skjønt er min situasjon slik: kjøper jeg BD85 kan jeg få 7.1/5.1 lyd ut av denne analogt i HD-kvalitet, men det finnes ingen 5.1 inngang på min receiver, dermed nytter ikke dette. Alternativet er å bruke coax eller optical kabel inn på anlegget, men da blir det "bare" i vanlig Dolby Digital/DTS kvalitet, og dermed klarer jeg meg med BD65. Er totalt grønn på dette med lyd, men har prøvd å lese om dette etter beste evne
    Til slutt: jeg vil få 5.1-lyd via coax eller optical sant? Dog ikke i HD....?
    Yep....ellers så er det så mye tilbud om dagen på HD receivere at det er nesten latterlig....:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar!
    Hmmm...hadde nå ikke tenkt til å bruke mere penger jeg da...men ting baller fort på seg...det begynte med en full HD Panasonic G20 TV, men så følte jeg at jeg trengte en Bluray spiller for å få utbytte av den Hva må man ut med sånn ca for en god nok receiver da? Men hvis jeg kjøper en ny, så vil vel denne ha HDMI, slik at jeg uansett ikke trenger BD85, men klarer meg med BD65..?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppdatert firmware, død spiller

Etter mange forsøk(nedlastingen av firmware stoppet), så ordna endelig oppdateringen seg.
    Men fikk et lite problem etterpå !!
    Den spiller verken DVD eller blu ray etterpå, noen gode ideer ?

hører på spilleren, at den ikke får spunnet opp noe fart på platene. Bare prøver litt et par ggr. Og blir lei.

Ellers så har den fungert knirkefritt frem til oppdateringen ble gjort.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @suprted1: Prøv å kjøre oppdateringen på nytt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    @suprted1: Prøv å kjøre oppdateringen på nytt.
    kan iklke kjøre oppdateringen på ny på nett, og om jeg laster ned og brenner på cd, så klarer ikke spilleren lese den... Så ?!?
    Kan dette komme under reklamasjon ?!?
    Kjøpte den på nettbutikk, så det vill jo ta sin tid om det er en mulighet ?!?

Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •