Ha meg en ny Blu-ray spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ha meg en ny Blu-ray spiller

Er ofte plaget av at i slutten av filmer så begynner det og ''hakke'' med min BDP-1500, så da kjøper jeg bare en ny, men vet ikke hvilken.

Har sett på Pioneer BDP-51FD, men vet ikke hvordan jeg gjør den sonefri på DVD, skulle helst hatt det, evt sonefri på blu ray også. Bare kom med forslag til gode spiller. Helst ikke over 5000,-

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke filmer er det som hakker, og hva slags hakking er det? Hvilket selskap har gitt ut hakkefilmene, eller gjelder dette alle selskaper?

Har du oppgradert til nyeste firmware? Kanskje det kan hjelpe på problemfilmer. En laser rens kan kanskje også gjøre nytten?

Ellers kan du jo se på denne. Prisen er 649 Euro, men når du logger inn og registrerer deg, så regnes prisen om, slik at Nederlandsk moms er trekt ifra, og da blir prisen 545 Euro. Da jeg bestillte min Panasonic derifra, tror jeg at jeg betalte 7-800 kroner i moms og gebyr for hele spilleren. Da hadde jeg fått dem til å skrive ned litt verdi på pakken, men tollvesnet krevde utskrift av konto på hva jeg hadde betalt. Det fikk dem, men uansett så ble det 7-800 kroner i tillegg. Noe jeg synes er verd. Du får ta en titt og bestemme selv. Men ovennevnte tips kan jo prøves først da.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Hvilke filmer er det som hakker, og hva slags hakking er det? Hvilket selskap har gitt ut hakkefilmene, eller gjelder dette alle selskaper?

Har du oppgradert til nyeste firmware? Kanskje det kan hjelpe på problemfilmer. En laser rens kan kanskje også gjøre nytten?
    .
    Til nå har det vært: The Dark Knight, JCVD, Max Manus, Body of Lies og litt i menyen til Halloween (1978) Har oppgradert til ny firmware også.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ville jeg tro du kan reklamere på. Levere den inn til forhandleren så ordner det seg sikkert. Jeg vet ikke hvor gammel spilleren din er, men den kan vel ikke være eldre enn at den går under reklamasjonsgrensa på 5 år.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var inne på Elprice i dag med den, de skulle sende den til reprasjon. Tviler egentlig litt på at de klarer og fikse det. Men tror jeg kommer til og kjøpe Pioneer sin BDP-51FD.

Hva er egentligt forskjell på blu ray spillerene? Det er jo mange prisklasser...

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forskjellen på billig og dyr BD-spiller har vært diskutert i to tråder. Tenker du finner de under rett avdelig. Vet ikke om det ble konkludert med noe alle var enige i, men analogdelen var alle enige om at er bedre på en dyr spiller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •