Jeg har en Denon DVD 900 DVD spiller som har et problem med scart´en. Jeg låner innimellom min fars HP VP 6110 projektor og trodde ikke at man kunne ha s-video og scarten i samtidig. (Dum som jeg var.) Derfor dro jeg den ut hver gang. Nå fant jeg ut at jeg ikke trenger å dra ut scarten fordi om jeg bruker projektoren. Det har derfor dukket opp et problem med scarten...Vet ikke om kontakten tåler å bli dratt ut og inn en del ganger, men nå ruller bilde når jeg bruker scart. S-video er ikke noe problem. Jeg har imidlertid løst problemet. Når jeg trykker scarten ned, stopper bildet å rulle. Når jeg ikke dytter den ned så ruller bildet igjen. Jeg fant en stein som jeg la oppe på scarten og det funket! Litt steinalderløsning, men bildet ruller ikke. Spørsmålet er nå om dette går på garantien? Er det jeg som har sliti og dratt unødig mye i scarten, eller bør den tåle det? Kan virke som kontakten bak har blitt litt løs...Spilleren ble kjøpt på HiFi klubben 25/6-03. Er vel 2 års garanti der. Hva tror dere? Vil ikke være uten DVD spiller mens den er på rep, og den fungerer med min steinalderløsning...

ProtoType