Hvilken Bluray spiller bør jeg kjøpe til min Pioneer KRP-500AW

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken Bluray spiller bør jeg kjøpe til min Pioneer KRP-500AW

Har gått til innkjøp av en Pioneer KRP-500AW, som jeg vurderer å kjøpe en Bluray spiller til.
    Har kikket på noen noen pioneer spillere men vet ikke helt hvem jeg skal velg.
    Her er det bare å komme med innspill.
    BDP-LX91 er utelukket den er for dyr for meg.
    Helst i en prisklasse på 3000-7000,-

Vil helst ha pionner men ikke vist det er noen som er klart bedre!

Er foresten knallfornøyd med tv'n, ikke alle som har en hvit tv!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg i skrivende stund er lettere irritert og skuffet over min Pioneer BDP-51FD fordi den må inn til reparasjon for andre gang på en uke, så føler jeg for å anbefale deg å IKKE kjøpe denne spillern.

Skulle bare oppdatere software på den, så sluttet den å fungere. Sendte den til rep, fikk den tilbake noen dager seinere. Kjøpte inn filmer for å se i helga, men spillern var ikke så veldig interessert i det. Den har låst seg igjen.

Jeg har også inntrykk av av Pioneer er den spilleren som er mest avhengig av hyppige software oppdateringer for å i det hele tatt kunne spille av filmer.

Les forøvrig denne tråden som omhandler spillern. Problemene jeg og andre har hatt finner du mot slutten av tråden.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg ikke hatt noen problemer med BPD51 men den er litt treg.... og er på tide at de nye 320 og LX52 kan oppgraderes via LAN og ikke CD. Ellers utmerede spillere! Har hatt Pio i mange år på DVD og de virker svært drift sikre.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet når BDP-LX52 kommer å hva den ca ligger på i pris?

Newcomer Bassen min sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas 750iL
    Noen som vet når BDP-LX52 kommer å hva den ca ligger på i pris?
    Lanseringsdatoen er er nå i juni, men når det kommer til hi-fi utstyr er det alltid en forsinkelse eller to. BDPLX52 kommer nok kansje i juli eller august tidligts. tenker meg den kommer til å koste rundt en 7-8 tusen. Dette er den eneste av de nye spillerne som er bedre en BDP 51!!!!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bassen min
    Lanseringsdatoen er er nå i juni, men når det kommer til hi-fi utstyr er det alltid en forsinkelse eller to. BDPLX52 kommer nok kansje i juli eller august tidligts. tenker meg den kommer til å koste rundt en 7-8 tusen. Dette er den eneste av de nye spillerne som er bedre en BDP 51!!!!!!
    Er det verdt å vente på LX52 eller er det like så godt å skaffe seg en BDP LX71

Newcomer Bassen min sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas 750iL
    Er det verdt å vente på LX52 eller er det like så godt å skaffe seg en BDP LX71
    LX71 er jo samme spilleren som bdp 51 når det kommer til bildet, lx71 er bedre på cd avspilling det er det eneste. LX52 får også profil 2.0 og dekoder for dts hd master, kanskje verdt å vendte på, står ovenfor samme dilemma som deg akkurat nå, vet at en lokal butikk nettopp fikk inn en lx71, men forforsterken min har ikke støtte for dts hs master. Det er jo DRIT fett med touch betjeningen på lx71 da!!! vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre, en telefon til Pioneer kanskje å få avklart om LX52 blir bedre en LX71? :P

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm.. Jeg synes ikke at man skal bedømme utstyret ettersom oppgraderingen går bra eller ei.Det er rett og slett for mange variabler involvert.
    Jeg bruker Pioneer BDP-51FD mot KRP-500M og er helt tilfreds. Jeg kjøpte denne på grunn av alle positive omtaler rundt omkring, både her og i utlandet.
    Den er ikke verdens beste eller raskeste, men det er kun pengbok som bestemmer det.
    Og ikke glem prioritering! Er det første BD player man skal kjøpe, er Pioneer BDP-51FD et bra valg, mener du at man har bruk for mere dill dall, spar mere penger og vent på de nye modeller..
    (my 2 cents)
    --
    yank

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer LX-08 står til Brake-out boksen og er lik LX71 når det gjelder ytelse.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bassen min
    Ser BDP-LX52 ligger på 5811,- på Netshop her i norge.
    Mulig den kommer i Juli ja, ser ut som jeg går for den spilleren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •