Litt trøbbel med Denon 3910

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer hifinyter sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Litt trøbbel med Denon 3910

Hei
    Lurer på om det er noen andre som sliter, eller har løsning på mine problemer med denne spilleren. Med tiden har den blitt veldig kresen på plater, noen spinner den bare rundt med ujevn hastighet før den stopper. Andre kan den jobbe med lenge før den endelig kommer på skjermen. Enkelte plater starter helt greit, men kan midt i filmen plutselig begynne å hakke og i verste fall stoppe helt opp. Når dette skjer pleier jeg å teste de i x-boxen min og det går som regel helt uten problemer. Kan det være så enkelt som en oppdatering, eller er det snakk om en dyrere service? Ser ut til at det blir student tilværelse til høsten og har dermed planer om å selge alt hifiutstyr, men vil være sikker på at alt er i orden først. Innspill tas imot med takk.

Ove

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å ta kontakt med HiFi klubben. Har hatt min til service der en gang og det kostet meg ikke noe, da de ikke fant noe spesiell feil med den, det viste seg at jeg hadde stilt en parameter "feil" i menyen. Følte det var god service.

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er mail sendt hifiklubben. Får håpe på at de har noen gode løsninger. Har din spiller fusket helt fra starten, eller har den begynt etterhvert? Min har fungert lenge før den plutselig begynte å fuske.

Ove

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den 3910'n jeg hadde fungerte helt supert ca 1år.
    Da begynte den og være vanskelig,leste ikke plater,hakket ved lag bytte
    på Dvd plater.

Tok kontakt med HiFi-klubben og sendte den inn.
    Fikk spilleren "rensket" og etter det fungerte den bra igjen.
    Solgte den til en kompis for en stund tilbake,og den fungerer ypperlig enda.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, akkurat. Ikke helt lovende akkurat dette med at den har vart så kort. Men det er jo betryggende å lese at de tydeligvis kan fikse spilleren slik at den fungerer slik den skal. Det er jo i utgangspunktet både en dyr og glimrende spiller så da er det greit å få den reparert om det er nødvendig.
    Takker for alle svar.
    Ove

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hifinyter
    Da er mail sendt hifiklubben. Får håpe på at de har noen gode løsninger. Har din spiller fusket helt fra starten, eller har den begynt etterhvert? Min har fungert lenge før den plutselig begynte å fuske.

Ove
    Funget etter hensikten hele tiden til jeg stilte inn noe feil, dette ble rettet på og siden ikke noe galt med min:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan være laserhodet som trenger en rens. gjorde det på min for noen måneder siden og den fungerer fortsatt utmerket

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare rense cd? Hmm, det skal jeg prøve også, men syns min har begynt å støye og vibrere mer enn normalt. Men det kan jo selvfølgelig ha noe med at den "jobber" hardere for å lese platen. Hatt din lenge?

Ove

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt min siden spilleren kom ut (5-6 år siden), og har vel i gjennomsnitt brukt den 3 timer hver eneste dag i denne perioden. Har enda ikke hatt et eneste problem, så i utgangspunktet er jo dette desidert en spiller som er bygget for å vare, i motsetning til billigspillere som ryker etter noen år med sporadisk bruk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde akkurat de samme symptomene. vankelig for spilleren å lese disker, vibrasjoner og murrelyder etc.

Har hatt spilleren siden den kom på markedet i Norge. Husker ikke, men det er en del år siden. Den er brukt daglig i alle disse årene.

Men mye har skjedd, og min Pioneer 51BD blueray (koblet til tokanals-stereo) overgår Denon på alle punkter synes jeg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •