Samsung HT BD2 - NEDLASTING AV FIRMWARE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung HT BD2 - NEDLASTING AV FIRMWARE

Jeg har et Samsung HT BD2 anlegg som ikke vil spille av Blu ray filmer - eller noen Blu ray filmer går bra mens andre kun kommer opp med meny og nekter å gå videre. Vanlig DVD funker greit. Jeg gikk inn på Samsung sin hjemmeside og lastet ned ny firmware som jeg håper vil løse dette problemet. Problemet er at når jeg åpner winzip filen med den nye firmwaren så kjenner ikke windows igjen filen - en såkalt "ruf" fil. Noen som har opplevd det samme og kan gi noen råd ?

Harald

Active Brummund sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rihbe2
    Jeg har et Samsung HT BD2 anlegg som ikke vil spille av Blu ray filmer - eller noen Blu ray filmer går bra mens andre kun kommer opp med meny og nekter å gå videre. Vanlig DVD funker greit. Jeg gikk inn på Samsung sin hjemmeside og lastet ned ny firmware som jeg håper vil løse dette problemet. Problemet er at når jeg åpner winzip filen med den nye firmwaren så kjenner ikke windows igjen filen - en såkalt "ruf" fil. Noen som har opplevd det samme og kan gi noen råd ?

Harald
    Laste ned instruksjonene også? Linken under firmware-nedlastningen.

(Kortversjon: Du skal brenne ISO-filen til en CD, ikke åpne RUF-filen i ISO-imaget.)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg endelig lastet ned softwaren og brent den på en cd. Resten gikk veldig fint og spilleren fungerer nå som den skal. Takk for hjelpen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •