Nad T587

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Nad T587

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nad T587

Noen som har erfaringer med NAD T587?

What Hi-Fi? slakter den nærmest - men om man leser omtalen nærmere, ser man at den prisen de oppgir er omtrent det dobbelte av hva spilleren selges for i Norge. Da blir forventningene annerledes.

Andre gir den svært positiv omtale - men om man finleser disse omtalene, er de påfallende like, med NADs produktpresentasjon som åpenbart forbilde.

Er det bare What Hi-Fi? som virkelig har prøvd den? Jeg mener å ha sett en gruppetest der NADen ble rangert som nr. 3 av 3, men bare hårfint bak to spillere til mye høyere pris - men den testen finner jeg ikke igjen.

Ja, jeg vet at man får japanske spillere med lignende funksjoner til halve prisen, men jeg foretrekker noe som ikke ser ut som billig plast. Og ja, jeg vet at ryktene går om en vidundermaskin fra OPPO - men her mangler halvparten av det ryktene lover i produsentens egen info, ingen vet når spilleren kommer eller til hvilken pris, og den må garantert kjøpes fra utlandet med alt det medfører av byråkratiske ubehageligheter.

Så, altså, NAD T587 anyone?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Fahnsen
    Noen som har erfaringer med NAD T587?

What Hi-Fi? slakter den nærmest - men om man leser omtalen nærmere, ser man at den prisen de oppgir er omtrent det dobbelte av hva spilleren selges for i Norge. Da blir forventningene annerledes.

Andre gir den svært positiv omtale - men om man finleser disse omtalene, er de påfallende like, med NADs produktpresentasjon som åpenbart forbilde.

Er det bare What Hi-Fi? som virkelig har prøvd den? Jeg mener å ha sett en gruppetest der NADen ble rangert som nr. 3 av 3, men bare hårfint bak to spillere til mye høyere pris - men den testen finner jeg ikke igjen.

Ja, jeg vet at man får japanske spillere med lignende funksjoner til halve prisen, men jeg foretrekker noe som ikke ser ut som billig plast. Og ja, jeg vet at ryktene går om en vidundermaskin fra OPPO - men her mangler halvparten av det ryktene lover i produsentens egen info, ingen vet når spilleren kommer eller til hvilken pris, og den må garantert kjøpes fra utlandet med alt det medfører av byråkratiske ubehageligheter.

Så, altså, NAD T587 anyone?
    I siste hjemmekinoblad var den vel testet mot en billig spiller; hvor testens overskrift var: "Dyr mot billig" og NAD'en kun ble trukket for prisen(!).. Ikke at jeg helt tok logikken i det, men det var vel ikke påpekt noe spesielt negativt med NAD'en slik jeg husker det (bortsett fra prisen)...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •