Densen B-400

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Densen B-400

Intermediate MAXcpu sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Densen B-400

I disse DVD, SACD og DVD-Audiotider føler jeg at CD-spillerne faller litt igjennom på oppmerksomhetssiden vil allikevel rope litt ut her.

Vurderer å kjøpe en Densen B-400 CD-spiller, da jeg allerede har B-200/B-300XS forsterkeri.

Problemet er imidertid at det finnes et minimalt av tester (ingen?), kun den mye dyrere og totalt uinsteressante XS versjonen er omtalt.

Er det noen som har erfaringer eller som kan komme med alternative spillere i klassen 7-10 000,- ?

Lydmessig ligger jo omtrent i mellom klassisk og trance, en rimelig god all-rounder! :wink:

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er nok en meget sterk kandidat i den prisklassen. Mulig den møter litt konkurranse av Vincent, Marantz og ikke minst Arcam. Dessuten tror jeg den passer veldig fint i racket ditt

Intermediate MAXcpu sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen formeninger om B-400 i forhold til B-400 Plus?

Det visstnok gjort en del forbedringer, men koster 13500,- (veil.), altså noen tusen mer.

Ser man på bruktmarkedet har jeg ikke sett Plus-versjonen, men vanlig B-400 selges jo omtrent bare med gullfinish, noe som ikke matcher resten.. :roll:

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Densen har vel for vane å gå rette veien med det meste. Jeg har ikke grunnlag for å uttale meg annet enn at det de gjør stort sett er svært bra. Imidlertid er det jo ingen dårlig spiller du har fra før heller. Du bør ha returrett dersom du ikke er villig til å betale 13500 for en designendring.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •