Har en HDready projektor (HD65) og tenker på Blu-ray spiller!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har en HDready projektor (HD65) og tenker på Blu-ray spiller!

Hei!

Jeg har kjøpt meg en Optoma HD65.

Denne har ikke fullHD, men er kun HDready.
    1. Jeg lurer derfor på hvor viktig det er med en god Blu-ray spiller kontra en dårlig?

2. Forskjellen på en Blu-ray med ok bildekvalitet til en med super bildekvalitet, vil du merke like stor forskjell på en HDready projektor/tv som en med fullHD?

3. En kompis av meg har en PS3 som vi kobler til og ser Blu-ray med, jeg er veldig fornøgd med resultatet, men lurer på om det er vits å satse på en Panasonic DMP-BD55 når jeg kan kjøpe en PS3 til ca. samme pris?

Active ktm525 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du leser igjennom denne tråden finner du nok en god del meninger som grunnlag for en konklusjon.

http://avforum.no/forum/dvd-blu-ray-...e-enn-ps3.html

Jeg bruker ps3 på min hdready pj og på bluray syntes jeg den gir bra bilde. Men jeg innbiller meg at det er en del å hente på bildeoppscalering på dvd og med lydkvalitet på cd fra en god dedikert blurayspiller. Det hevdes også av noen at lyden er bedre som bitstream fra dedikerte spillere kontra pcm fra ps3, men her er det mer uenigheter og ulike meninger.

les tråden i linken og gjør deg opp en mening, det ligger også en link til en utfyllende test der ps3 er med i den tråden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •