Logitech Harmony Adapter for PlayStation 3 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 49 av 49
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mitt fungerer ordentlig nå, alt skrur seg av og på som det skal.
    Noen som har lyst til å kjøpe en lett brukt fjernkontroll til ps3:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er mitt siste innlegg på Logitechs support-forum. Orker ikke oversette så håper dere klarer å forstå min engelsk

Unlike you, I am not impressed with the service at all.

First I called customer support and explained the whole situation. The guy in the callcenter was very helpful and promised to send the whole case to their department in Canada. A few days later I received an e-mail where someone asked me to explain what problem I had. So I did, and then it took two more days to receive a response saying I had to send them my original receipt by fax or mail. Since I don't have either a fax or a scanner at home I had to wait another couple of days before I could send it to them.

I don't see the point in having to send the receipt, I mean it's a Logitech product, it has the PID printed on the back, why do they need a proof of purchase? I'd understand it if I had to return it to the place where I originally purchased the item, but not in this case.

So I returned the receipt by e-mail and then it took another week before I heard anything, only after having sent a reminder to them by e-mail. Like you, I received a mail from UPS where I now have to print out their receipt and return the package by mail to Logitech. Since I don't have a printer I will have to wait another day before I can send it. I reckon a few days will pass before Logitech receives my returned product, and another few days before they return a functional procuct to me.

All in all, so far, one and a half week has passed and I am still stuck with my non-functional product. Absolutely nothing has happened, apart from me having had lengthy conversations with support by phone and e-mail. It will probably take the equal amount of time (minimum) before I receive my replacement, but my guess would be another two weeks. On average they use two days (!) to respond to an e-mail. (For those of you that remember the good old days when we sent mail through the post-office, that is one more day that it took to send a letter and for the receiver to have it in his/her hands.)

I don't know about you, but I am not happy at all to have to wait 3 weeks to get a replacement for my faulty product and I deeply regret ever having contacted their support. What I should have done is go back to the place I bought the adapter, told them it didn't work and to give me a new one.

I was one of the first persons to buy this adapter, not only have I been punished for that by receiving a faulty product, I also paid more just to get it as soon as possible. Add to that, the price of this adapter is almost the same as I paid for my remote, so I had high expectations for it to function properly. I have also been forced to go through all this trouble and waiting, just to solve a problem they've created in the first place. Logitech spent several months to realize they had a problem, and then it takes several weeks to get a replacement, how on earth is that good service?

To me good service is not about receiving friendly answers by phone or e-mail.
    To me, good service is to get your problem/product fixed as soon and smooth as possible. (if I am treated well along the way, it's a plus)

Logitech haven't by far been close to fulfilling my expectations of good service. However, I must admit, I had high expectations after having read what others told about their happiness with Logitech's treatment of it's customers.

So people, don't be fooled. Logitech does not always offer good service to their customers. If you are reading this and have the same problem as all of us have had I have one strong advice for you:

Go down to the store where you purchased the adapter and tell them it doesn't work and you want a refund or a new product. (be sure to check the PID so that you don't get another faulty product). When we as final consumers contact Logitech, it has absolutely no consequences for them at all. However, if we return our product to the place we bought it, Logitech will have a problem. Not only with the logistics (which they are now demanding of us to handle), they will also get bad feedback from the stores and chains (i.e their real customers). This will have economic consequences for them and it is the only way they will recognise they have a problem. This way, next time they try to sell a product that doesn't function properly, maybe they'll think twice.

Let Logitech handle the problem instead of you having to do all the work for them!
    Så jeg har altså gått veien fra å være imponert over raskt svar (over telefon) til å bli rimelig oppgitt over deres måte å behandle denne saken på.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan jeg videre fortelle at jeg etter en uke fortsatt ikke har hørt noe fra Logitech. Jeg har kontaktet de pr mail, pr telefon og forsøkt å skrive tilbakemeldinger på deres forum. Jeg får ikke svar fra noen steder.

Jeg angrer så utrolig mye på at jeg noensinne tok kontakt med de. Dette er seriøst den ALLER verste kundeservicen jeg noensinne har vært borti (med unntak fra Nextgentel).

Hvis du i det hele tatt planlegger å kjøpe dette produktet så sørg for at du har riktig PID på den!

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Solaar
    Her er mitt siste innlegg på Logitechs support-forum. Orker ikke oversette så håper dere klarer å forstå min engelsk

Så jeg har altså gått veien fra å være imponert over raskt svar (over telefon) til å bli rimelig oppgitt over deres måte å behandle denne saken på.
    Her er den oversatt til norsk

I motsetning til deg, jeg er ikke imponert over tjenesten i det hele tatt.

Først ringte jeg kundesupport og forklarte hele situasjonen. Fyren i callcenter var veldig hjelpsomme og lovet å sende hele saken til sin avdeling i Canada. Noen dager senere fikk jeg en e-post hvor noen spurte meg om å forklare hva problemet jeg hadde. Så jeg gjorde, og det tok to dager å få et svar om at jeg måtte sende dem min originale kvittering via faks eller post. Siden jeg ikke har enten faks eller en skanner hjemme jeg måtte vente et par dager før jeg kunne sende den til dem.

Jeg ser ikke poenget i å måtte sende kvittering, mener jeg det er en Logitech produkt, har den PID trykt på baksiden, hvorfor trenger de et kjøpsbevis? Jeg vil forstå det hvis jeg måtte returnere det til det stedet hvor jeg kjøpte varen, men ikke i dette tilfellet.

Så jeg returnert kvittering via e-post og det tok en uke før jeg hørte noe, bare etter å ha sendt en påminnelse til dem via e-post. Akkurat som deg, fikk jeg en mail fra UPS hvor jeg nå måtte skrive ut sin kvittering og gå tilbake pakken i posten til Logitech. Siden jeg ikke har en skriver jeg må vente en dag før jeg kan sende den. Jeg regner med et par dager vil passere før Logitech mottar returnerte produktet, og enda noen dager før de returnerer en funksjonell procuct til meg.

Alt i alt så langt, en og en halv uke har gått og jeg er fortsatt stuck med mitt ikke-fungerende produkt. Absolutt ingenting har skjedd, bortsett fra meg å ha hatt lange samtaler med support via telefon og e-post. Det vil sannsynligvis ta like lang tid (minst) før jeg får meg ny, men jeg tror ville være ytterligere to uker. I gjennomsnitt bruker de to dager (!) Å svare på en e-post. (For de av dere som husker de gode gamle dager da vi sendte e-post gjennom postkontor, som er én dag som det tok å sende et brev og for mottakeren å ha den i sine hender.)

Jeg vet ikke om deg, men jeg er ikke fornøyd i det hele tatt å måtte vente 3 uker for å få en erstatning for min mangel ved produktet, og jeg dypt beklager de noen gang har kontaktet sin støtte. Hva jeg burde ha gjort er å gå tilbake til det stedet jeg kjøpte kortet, fortalte dem det ikke fungerte, og å gi meg en ny.

Jeg var en av de første personene til å kjøpe dette kortet, ikke bare jeg har blitt straffet for det ved å motta et defekt produkt, jeg også mer betalt bare for å få det så snart som mulig. Legg til dette er prisen på dette kortet nesten det samme som jeg betalte for mine eksterne, så jeg hadde høye forventninger til det å fungere skikkelig. Jeg har også blitt tvunget til å gå gjennom alt dette problemer og venter, bare for å løse et problem de har laget i første omgang. Logitech tilbrakte flere måneder på å realisere de hadde et problem, og det tar flere uker å få et nytt, hvordan i all verden er at god service?

For meg er god service er ikke om mottak vennlig via telefon eller e-post.
    For meg god service er å få ditt problem / produktet løst så fort og smidig som mulig. (hvis jeg behandlet bra underveis, er det et pluss)

Logitech har ikke vært på langt nær oppfyller mine forventninger til god service. Men jeg må innrømme, hadde jeg høye forventninger etter å ha lest hva andre fortalte om sin lykke med Logitech's behandling av sine kunder.

Så folk, ikke bli lurt. Logitech ikke alltid tilbyr god service til sine kunder. Hvis du leser dette og har det samme problemet som alle av oss har hatt har jeg en sterk råd for deg:

Gå ned til butikken der du kjøpte adapter og si at den ikke fungerer og du ønsker en tilbakebetaling eller et nytt produkt. (husk å sjekke PID slik at du ikke får annen defekt produkt). Når vi så endelig forbrukere kontakt Logitech, har det absolutt ingen konsekvenser for dem i det hele tatt. Men hvis vi returnerer produktet vårt til det stedet vi kjøpte det, vil Logitech har et problem. Ikke bare med logistikk (som de nå krever av oss å håndtere), vil de også få dårlige tilbakemeldinger fra butikkene og kjedene (dvs. deres virkelige kunder). Dette vil ha økonomiske konsekvenser for dem og det er den eneste måten de vil gjenkjenne de har et problem. På denne måten neste gang de prøver å selge et produkt som ikke fungerer, kanskje de vil tenke to ganger.

La Logitech håndtere problemet i stedet for at du trenger å gjøre alt arbeidet for dem!

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Solaar
    Da kan jeg videre fortelle at jeg etter en uke fortsatt ikke har hørt noe fra Logitech. Jeg har kontaktet de pr mail, pr telefon og forsøkt å skrive tilbakemeldinger på deres forum. Jeg får ikke svar fra noen steder.

Jeg angrer så utrolig mye på at jeg noensinne tok kontakt med de. Dette er seriøst den ALLER verste kundeservicen jeg noensinne har vært borti (med unntak fra Nextgentel).

Hvis du i det hele tatt planlegger å kjøpe dette produktet så sørg for at du har riktig PID på den!
    Hva er riktig PID da?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Hva er riktig PID da?
    Iflg Logitech så er adaptere med PID høyere enn LZ922xx ikke berørt av problemet.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaha, da har Logitech endelig klart å sende meg ikke bare en, men to nye adaptere ...

Så da sitter jeg med to som fungerer fint, hvorav en er uåpnet, i tillegg til den jeg hadde fra før.

Annonse på AVtorget

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan finner man ut hvilken PID adapteret har, før man kjøper?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sabotage
    Hvordan finner man ut hvilken PID adapteret har, før man kjøper?
    Det står på baksiden av adapteret, så du må mao åpne pakken. Men jeg tror ikke at du trenger å være urolig, problemet gjaldt bare de første adapterene på markedet. Det var vi pionerene som fikk svi hehe.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •