Blu-ray film med bildeproblem!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,660
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blu-ray film med bildeproblem!

Heisann!
    Har møtt på et merkelig problem! Kjøpte en blu-ray film sist helg (Righteous Kill) og når jeg skulle sette den på, kom det bare et lite bilde oppi venstre hjørne på tv'n! Mindre enn 1/4 av skjermen! Alle andre filmer jeg har spilt av,har funka helt fint! Trodde det var noe galt med filmen,og fikk bytta den til en ny av samme sort! Men neida.... akkurat det samme med den også! Der jeg bytta den,mente at jeg kansje måtte oppgradere blu-ray spilleren min med siste firmware-versjon,for dette var en helt ny film! Prøvde dette,men fortsatt med samme resultat! Spilleren er en Samsung BD 1500.Lyden funker helt som den skal!
    Noen som har opplevd noe lignende,og har noen svar på dette?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres jo nesten ut som ett skaleringsproblem.

Har du sjekka at spilleren er satt opp til å levere 1080p?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,660
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av twelve
    Dette høres jo nesten ut som ett skaleringsproblem.

Har du sjekka at spilleren er satt opp til å levere 1080p?
    Den står på 1080p ja! Og i så fall,burde det vel vert et problem på alle filmer?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •