NRK FBI nå (4.feb)- tester BD spillere - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 67
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hmm, ser det er flere som mener PS3 holder mål som dvd spiller, jeg er nok for godt vant.

jeg synes uansett det er på sin plass å poengtere at den er en dårligere SD formidler enn de andre spillerne

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blu-Ray test
    Testene gjøres slurvete og det er ikke noe bra.
    Mange ting som fremheves som bra eller dårlig er ofte ikke viktig som Blu Ray eller DVD spiller for 99 % av de som kommer til å kjøpe seg x modell.
    Mange ting som fremheves er direkte feil enten pga at de har satt seg for dårlig inn i de spillere de tester av årsaker som begrenset test tid , evner osv.

De kan på sitt eget blad få skrive hva de måtte ønske men skal deres tester være refferanse i TV , butikker , andre blader , reklame så er dette rett og slett dessinformasjon til forbrukere og mannipulering av fakta (som også kan ha egeninnteresse)

Tester man Blu Ray spiller bør etter min mening Blu Ray bilde og lyd (codec osv) være det som vektlegges mest og andre ting kommer som + -

Det er mange ting som er viktige for kjøpere som feks de med projector eller veldig bra tv (kan BD spiller sende DVD 576p urørt passthrough)
    Også enkelte om BD spiller kan sende 720p ut så eventuell dårlig projector scalerer ikke skal måtte jobbe seg ned fra 1080p ved BD fordi BD spilleren ikke sender 720p ut.

Oppdateres firmware til spiller pr nettverk eller må man følge med på hjemmeside til produsent for å laste ned oppdatering man selv brenner til CD.
    (hvor mange eiere utenfor forum har oppdatert sine spillere , noen typer kommer jo med ny firmware minst en gang pr mnd)

Så til et eksempel av forvirring av informasjon.
    Noen mener Sony BDP S550 decoder DTS HD MA og andre ikke av de som tester spillere i magasiner.
    Fakta er at ved en eneste innstilling i S550 så decodes alle codec utenom DTS HD MA.
    Ved feil innstilling får man da ikke denne lyden men DTS Core.
    S550 decoder selfølgelig DTS HD MA

......Spilleren har valgbar støyreduksjon også i oppsettmenyen, men den hjelper ingen ting her. (da er halve forklaringen i en manual nevnt men hvorfor ikke skrive hele manualforklaringen så man vet om dette er en negativ ting eller at det virkelig er en grunn eller innstilling som endrer dette)

En test av recivere , BD avspillere , filmkamera er i hovedsak ikke en smakstest som kaker eller pizza

Er man ikke kompetent så bør man heller ikke påta seg en oppgave man ikke har kontroll over.

Det er helt greit at tester har korte beskrivelser men skal man være så knapp som mulig så bør de få tingene være fakta.

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    hmm, ser det er flere som mener PS3 holder mål som dvd spiller, jeg er nok for godt vant.

jeg synes uansett det er på sin plass å poengtere at den er en dårligere SD formidler enn de andre spillerne
    Hva er det du mener ikke er bra nok på PS3 når vi tenker ren out-of-the-box bildekvalitet? Dvs bortsett fra det at den mangler det meste av egne innstillingsmuligheter som de mer dedikerte spillerne har for de som ønsker å gjøre slike innstillinger i spilleren og ikke på projektor/TV?

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Hva er det du mener ikke er bra nok på PS3 når vi tenker ren out-of-the-box bildekvalitet? Dvs bortsett fra det at den mangler det meste av egne innstillingsmuligheter som de mer dedikerte spillerne har for de som ønsker å gjøre slike innstillinger i spilleren og ikke på projektor/TV?
    Her stiller du et åpent spørsmål, for så å legge premisser for svaret du ønsker...Tråden handler dessuten ikke om PS3 er bra eller dårlig...
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Her stiller du et åpent spørsmål, for så å legge premisser for svaret du ønsker...Tråden handler dessuten ikke om PS3 er bra eller dårlig...
    En test for mann i gata må jo være spiller mot spiller i ren out-of-the-box bildekvalitet syns nå jeg. Er vel ikke mange av de FBI programmet er laget for, som vil stille på noe som helst.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg legger premissene slik at det gir meg den infoen jeg vil ha - hadde ingen andre baktanker enn det. Hvis fordelene først og fremst ligger i innstillingsmuligheter så er dette noe som jeg aldri rører i spilleren med mindre noe er alvorlig galt out-of-the-box. Da ser vi selvfølgelig bort fra ting som man må sette for å utnytte mulighetene maksimalt slik som f.eks 24hz, riktig utsendig av lydformater o.l. Ergo lurer jeg på de andre fordelene bildemessig slik at det kan gi meg noe matnyttig i forhold til om min PS3 er moden for utskiftning for min egen del. Beklager hvis det ble tolket som at jeg ville forsvare PS3 på generelt grunnlag.

Jeg forstår at andre ønsker innstillingsmuligeter på spilleren i stedet for projektor/TV/videoprosessor men det var altså ikke for disse jeg stilte spørsmålet.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der er ikke kun innstillingsmuligheter som gjør PS3 til en dårligere BD/ DVD spiller enn konkurrentene. m du husker så listet jeg opp fordelene/ forskjellene mellom Pioneer 51FD vs PS3 til for en stund siden. Og det var, som du husker, en del andre ting som er utslagsgivende
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis fordelene først og fremst ligger i innstillingsmuligheter så er dette noe som jeg aldri rører i spilleren med mindre noe er alvorlig galt out-of-the-box. Da ser vi selvfølgelig bort fra ting som man må sette for å utnytte mulighetene maksimalt slik som f.eks 24hz, riktig utsendig av lydformater o.l.

Jeg forstår at andre ønsker innstillingsmuligeter på spilleren i stedet for projektor/TV/videoprosessor men det var altså ikke for disse jeg stilte spørsmålet.
    Først og fremst er PS3 en spillkonsoll. For ett år siden så var PS3 et godt kjøp dersom man skulle ha en god BD-spiller. Slik er det ikke lengre. En god BD-spiller får en i dag til 1999-2500 kr. PS3 koster fortsatt 3500-4000 kr. Prisen, pluss at den blir slått av stort sett alle andre stand-alone spillere på lyd- og bildekvalitet, gjør den kun til førstvalg dersom gaming er viktig.

Jeg opplever ikke at du forsøker å forsvare PS3. Jeg opplever at du argumenterer med fjorårets priser og BD-spiller utvalg.

Om du ikke er interesert i gaming, og skal anbefale en BD-spiller; hadde du nå anbefalt at vedkommende kjøpte en PS3 til 3800 kr?

Har du allerede en PS3 og er fornøyd med den, vil de færeste ha behov for å bytte den ut med en stand-alone spiller.

Har man i dag ingen BD-spiller, og den gamle DVD-spilleren er klar for utskifting...Ja, da hadde jeg anbefalt en stand-alone spillere fra Samsung, Sony, Panasonic eller Pioneer...Hvorfor?

Lavere pris, bedre bilde (BD/ DVD), bedre lyd, mindre støy og passer bedre inn i eksisterende rack...
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville absolutt ikke anbefalt PS3 til noen som skulle kjøpe en ny blu-ray spiller i dag. Sonys S350 fåes jo for 2200,- på nett og tilbyr alt man trenger.

Jeg som imidlertid har PS3 fra før trenger jo derimot et argument for eventuelt å gå for en stand alone spiller. Jeg er fornøyd med PS3 i dag, så eneste grunn til å skifte må være hvis det er spillere som gir bedre bilde der ute. Det er jo derfor jeg spør for jeg har enda ikke sett noen blu-ray spiller live som gjør en merkbart bedre jobb enn PS3, men har heller ikke fått sett dem side om side på samme TV og sammenlignet.
    Det man leser på nett er forøvrig motstridende til tusen. Noen sier at de opplevde en klar forbedring når de gikk fra PS3 til en stand alone spiller, mens andre sier de gikk tilbake til PS3 etter å ha brukt Sonys nyeste f.eks.
    Så har man jo også noen blader som nærmest slakter PS3 spesielt på DVD, mens andre store sider som f.eks cnet fremdeles bruker PS3 som referanse og har testet den mot det meste av nyeste generasjon blu-ray, f.eks sonys og den nyeste Panasonic som har fått så mye skryt. De rangerer fremdeles PS3 som den beste blu-ray spilleren på markedet, vel og merke dersom man ikke skal kjøpe ny hvor man nå kan få blu-ray spillere til nærmest halv pris av PS3.

Poenget er at jeg bare er nysgjerrig på kvalitetsforbedringene folk opplever, men ingen klarer å komme med et godt svar om hva som faktisk oppleves bedre med bildet. Jeg tenker da på oppskaleringskvalitet i form av skarphet, farger, deinterlacing, bildestøy, jaggies, pulldown, panoreringer osv. De sidene som faktisk bryr seg med å kjøre full "vitenskapelig" test med diverse scenarioer med PS3 viser jo at den takler det meste av utfordringer bra.
    Jeg spør rett og slett bare om dere som opplever klare forbedringer med en stand alone spiller kan utdype de bildemessige forskjellene på en konkret måte utover det at den ene er bedre eller dårligere, slik at slike som meg som ikke har sett lyset kan få et visst innblikk i om PS3en er moden for å skiftes ut som spiller.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du bommer på spørsmålet hans. Han snakker ikke for de som vurderer å kjøpe sin første BD-spiller, men for de som allerede har PS3, og lurer på om en oppgradering er verdt pengene, og isåfall hvorfor og hvordan, rent konkret. Det er vel ingen som påstår PS3 fremdeles er det beste kjøpet dersom film er førsteprioritet.

Edit: Litt treg der ja.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    En test for mann i gata må jo være spiller mot spiller i ren out-of-the-box bildekvalitet syns nå jeg. Er vel ikke mange av de FBI programmet er laget for, som vil stille på noe som helst.
    Enig i den. Burde nesten ha vært en egen scoore med out-of-the-box og en egen etter ting er stilt inn med nye innstillinger. Samtidig så får jo spillere tver osv ofte skryt når de har gode innstillingsmuligheter som er lette å bruke

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tidligere skrevet om mine opplevelser av forskjell mellom PS3 og Pioneer 51FD. Jeg har heller ikke lest noe sted at PS3 danker ut standalone spillere i dag, hva angår lyd- og bildekvalitet.

Når vi her inne, eller i blader som Hjemmekino, omtaler forskjeller som store eller små, så blir dette adjektiver som er høyst individuelle. Hva som er stor oppgradering for deg, kan være av mindre betydning for meg. Vi har forskjellige skjermer/ pj og i tillegg har vi det økonomiske aspektet.

Er oppgraderingen jeg måtte få med å oppgradere fra PS3 til 51FD verdt det? Ja, for meg var det det. Grunnen var ikke kun bedre bilde på BD og DVD, ei heller var det den bedre stereolyden som var utslagsgivende. For meg var det en samlet forbedring, samt at jeg fikk utnyttet min receiver til det fulle.

Men at DVD-bildet er bedre på 51FD ift PS3 er det ingen tvil om. Den forskjellen var enkel å se. Og det var ikke èn ting, men flere bildemessige forbedringer.

På BD var forskjellene mindre. Bedre fargedybde (4:4:4), en anelse skarpere og mer synlige detaljer i det mørke (som ga mer dybde) utgjorde tilsammen at forbedringen også her var merkbar.

Andre ting (som til dels også gjelder de andre spillerne) som avgjorde:

- mindre støy.
    - Designmessig tilpasning med receiver og resten av oppsettet.
    - Source Direct ut (fremtidig oppgradering med ekst. bildebehandling)
    - Bitstream ut.
    - Langt bedre på musikk.
    - Riktig pris.

Disse faktorene samlet var avgjørende for meg.

Om det kun er de bildemessige forbedringene som er avgjørende for deg, og du blir forvirret av omtaler; så anbefaler jeg deg å kjøpe en S550 eller en BD35 hos Elkjøp. Den kan du uansett levere tilbake innen 30 dager om du skulle være misfornøyd.

Håper det var litt klarere?
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en følelse av mange som har erstattet PS3 med en annen spiller er mest opptatt av å forsvare sitt nye kjøp.

Jeg har PS3 og S550, og jeg ser ingen praktisk forskjell på PS3 og S550 på bildekvalitet. Jeg har testet med HQV disken på BD. Iallfall syns jeg hurtigheten til PS3 er avgjørende slik at jeg fortsatt bruker PS3 når jeg ser BD. (ja jeg syns det var gøy de første 2-3 gangene å se DTS HD i displayet på receiver, men jeg har innsett at det ikke har noen betydning etter de værste anfallene av innbilt forskjell ga seg)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser ikke helt sånn på det, man trenger da ikke forsvare kjøpet sitt?
    men at noen ser forskjell, og andre ikke, kan komme av flere ting.
    hvilke filmer som er testet
    hvilken tv / projektor er i bruk?
    er det koblet direkte, eller gjennom reciever?
    kvaliteten på recieverens bildebehandling?
    og noe så enkelt som faktiske variasjoner i folks syn, briller?, linser?
    kødder ikke med det jeg skriver om synet, da det ofte er noe som blir glemt i diskusjonene.

Intermediate JKJK sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare for å støtte en god sak:

Emne: Statlig kringkastingskanal lurer kundene sine.

Mail:
    Hei. Jeg har et hot tips til dere.

Nrk skal tilsynelatende ikke være en reklamefinansiert kanal.

HVORFOR I ALL VERDEN REKLAMERER FBI FOR EN ELENDIG BLURAYSPILLER TEST GJORT I LYD OG BILDE DA?

Innslaget kan gjerne dra paralleller til den pågående lisensdiskusjonen, og alle ”dette programmet er sponset av” innslagene på ymse sportssendinger m.m. (som forbrukere for øvrig enda ikke har fått svar på).

Tar dere denne saken er dere VIRKELIG SPORTY.

Irritert hilsen fra John.

(mailen skrevet i halvsveisblinde på en fredagskveld, bare for å krydre litt ekstra).
    Stua:
    Dynaudio C2. Hegel H300. Hegel HD25. Elac 2030.
    Nordost Red Dawn MKII. Nordost Blue Heaven.

Bil:
    Front: Gladen Aerospace 165.2 m/ekstra midbasser.
    Bak: Focal 130VR.
    Sub: Gladen SQX 15
    Mosconi DSP 6to8 lydprosessor.
    Mosconi AS200.4, Zero 3 og Zero 1 amper.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tidligere skrevet om mine opplevelser av forskjell mellom PS3 og Pioneer 51FD. Jeg har heller ikke lest noe sted at PS3 danker ut standalone spillere i dag, hva angår lyd- og bildekvalitet.

Når vi her inne, eller i blader som Hjemmekino, omtaler forskjeller som store eller små, så blir dette adjektiver som er høyst individuelle. Hva som er stor oppgradering for deg, kan være av mindre betydning for meg. Vi har forskjellige skjermer/ pj og i tillegg har vi det økonomiske aspektet.

Er oppgraderingen jeg måtte få med å oppgradere fra PS3 til 51FD verdt det? Ja, for meg var det det. Grunnen var ikke kun bedre bilde på BD og DVD, ei heller var det den bedre stereolyden som var utslagsgivende. For meg var det en samlet forbedring, samt at jeg fikk utnyttet min receiver til det fulle.

Men at DVD-bildet er bedre på 51FD ift PS3 er det ingen tvil om. Den forskjellen var enkel å se. Og det var ikke èn ting, men flere bildemessige forbedringer.

På BD var forskjellene mindre. Bedre fargedybde (4:4:4), en anelse skarpere og mer synlige detaljer i det mørke (som ga mer dybde) utgjorde tilsammen at forbedringen også her var merkbar.

Andre ting (som til dels også gjelder de andre spillerne) som avgjorde:

- mindre støy.
    - Designmessig tilpasning med receiver og resten av oppsettet.
    - Source Direct ut (fremtidig oppgradering med ekst. bildebehandling)
    - Bitstream ut.
    - Langt bedre på musikk.
    - Riktig pris.

Disse faktorene samlet var avgjørende for meg.

Om det kun er de bildemessige forbedringene som er avgjørende for deg, og du blir forvirret av omtaler; så anbefaler jeg deg å kjøpe en S550 eller en BD35 hos Elkjøp. Den kan du uansett levere tilbake innen 30 dager om du skulle være misfornøyd.

Håper det var litt klarere?
    Skal ta en tur til elkjøp/expert i morra og se om jeg får fatt i en BD35. S550 er uaktuell grunnet analogutganger, da blir det heller S350.

Fant forresten ut (nå i natt ) at man kan switche mellom bitstream og ferdig PCM på PS3 når man ser på DVD uten å stoppe filmen. Dette var jo en glitrende måte å teste bitstream vs PCM direkte mot hverandre.
    Når jeg prøvde bitstream åpnet lydbildet seg opp og det ble mer dynamisk og kontant. Samtidig lyste det deilige Dolby Digital i mot meg receivervinduet for første gang i stedet for kjedelige PCM!!
    Ingeniøren i meg kan imidlertid ikke godta et slikt ulogisk resultat uten videre så her måtte det forskes!
    Det viste seg at bitstream definitivt lå på et høyere volum enn PCM med min Yamaha RX-V1800. Ca 4db høyere for å være helt konkret.
    Når jeg fant ut dette og sørget for å stille PCM 4-5 db høyere enn bitstream viste det seg at PCM låt akkurat like dynamisk og tøft som bitstream i min enkle sammenligningstest.

Det er nok derfor mange tilsynelatende får mer trøkk fra suben sin også. 4-5 db ekstra guffe på volumet man normalt har spilt på før utgjør faktisk en god del flytting av luft!
    Med andre ord er i hvertfall myten om bedre lyd fra bitstream enn PCM fra PS3 avkreftet for min del så lenge det er snakk om DVD-lydsporene. HD-lydsporene kan som kjent ikke PS3 ikke overføre så her har jeg ikke fått testet om det er noen forskjell. Jeg mistenker imidlertid at akkurat det samme vil være tilfelle her også. Bitstream blir dekodet med høyere volum i receiver enn i PS3, og øret lures trill rundt bare øya ser det samme volumet i receivervinduet som før.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FFWD:
    Dersom du sikter til meg, når du skriver at mange har behov for å forsvare sine kjøp, så er du litt på viddene. Først blir en bedt om å forklare forskjellene. Når man så gjør det, blir man beskyldt for å forsvare sitt kjøp

Marsboer:
    Om du er fornøyd med din PS3, så trenger man jo ikke å lete etter en grunn til å bruke penger. Er du fornøyd, og overhodet ikke har troen på at det finnes noe bedre spiller på markedet, så behold PS3 i den troen.

Jeg liker fortsatt godt min PS3 og har beholdt den...Killzone2 er tross alt rundt hjørnet Men enkelte her inne snakker om PS3 som den ultimate spilleren. Det er ingen annen BD-spiller som slår den i bildekvalitet på DVD, ingen spiller slår den på lydkvalitet på DVD, Blu-ray bildet kan ikke bli bedre og PCM-lyden er akkurat like bra som når en dekoder bitstream i en tre-dobbel så dyr receiver.

For noen er PS3 selveste "Hellige gral" av en spiller. Men la nå oss andre som har oppdaget andre og bedre avspillere få lov til å mene dette, uten å bli beskyldt for å fare med halvsannheter bakt inn i "forsvarstaler" for vårt nye innkjøp
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ta en tur til elkjøp/expert i morra og se om jeg får fatt i en BD35. S550 er uaktuell grunnet analogutganger, da blir det heller S350.
    550/350 Nå er det flere forskjeller en bare analogt (som flere bilde justeringer osv)

AndersT2 hadde en liten test og viser stor db forskjell mellom LPCM og bitstream lyd
    http://avforum.no/forum/dvd-blu-ray-...ml#post1112778

Lyden blir lavere i db med LPCM
    (selve mengde lyd i detaljer og lydopplevelse skal beholdes med LPCM men man må opp med volum for å komme på samme nivå som bitstream)

Bitstream booster ikke opp lyd men LPCM lyd taper endel db fra HD lyd codec blir decodet til den havner i DAC.
    "Trykket" varierer også ut fra cross over/ eller ikke og høytaler typer

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Muffin Man
    ...
    Offtopic så det holder, men ville bare gjøre oppmerksom på at jeg ikke er identisk med denne brukeren.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Muffinman
    Offtopic så det holder, men ville bare gjøre oppmerksom på at jeg ikke er identisk med denne brukeren.

Det er "min" tråd, Muffinman-fra-Averøy, så ditt hjertesukk skal du aboslutt få lov til å påpeke herinne.

Jeg håper endelig at AVforum v2.0 kan ta høyde for å utelate nye nick som ligner mistenkelig på andre eksisterende.

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •