Skurring i lyden fra PS3 - hjelp??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skurring i lyden fra PS3 - hjelp??

Jeg har en PS3 som jeg foreløpig bruker som musikkilde, både CD og FLAC-streaming fra PC. Oppdaget i dag at jeg får veldig veldig tydelig skurring/knittring i diskanten på mine CM1! Slik var det ikke i går. Kjører lyden via HDMI og inn på min Denon 2808.

Har prøvd to forskjellige discman-er (ja, tro det eller ei) og det var lyden uten knittring. Jeg har ikke gjort noe forandringer på lyd output-greiene på PS3-en siden i går akkurat. HDMI-kabelen står skikkelig i begge enhetene.
    Har også prøvd forskjellig musikk, men ikke film.

Newcomer Gadgetfreak sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av viiite
    Jeg har en PS3 som jeg foreløpig bruker som musikkilde, både CD og FLAC-streaming fra PC. Oppdaget i dag at jeg får veldig veldig tydelig skurring/knittring i diskanten på mine CM1! Slik var det ikke i går. Kjører lyden via HDMI og inn på min Denon 2808.

Har prøvd to forskjellige discman-er (ja, tro det eller ei) og det var lyden uten knittring. Jeg har ikke gjort noe forandringer på lyd output-greiene på PS3-en siden i går akkurat. HDMI-kabelen står skikkelig i begge enhetene.
    Har også prøvd forskjellig musikk, men ikke film.
    Hørtes rart ut, ikke skrudd opp utvolumet på ps3 heller?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eeeee...jo Da var problemet løst! Det tenkte jeg ikke på en gang! Synes utvolumet var litt lavt så skrudde det opp til +4, men nå er det da satt til normal og da var alt bedre

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •