Denon 2930 firmware

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon 2930 firmware

Plukket nettopp opp ny firmware for DENON DVD-2930 på en tysk side. Den ble sist oppdatert 22.01.2009.

Desverre er "instruksjonsboken" på tysk (og jeg kan lite tysk). Noen som har en engelsk utgave av denne eller kan kort forklare hva jeg skal gjøre ?

Min Denon er for øyeblikket sonefri. Vil det endre seg ved installasjon av ny firmware ?

Og har 2930 noen gang hatt deinterlacingproblemene som 3930 har hatt ? Finner nemlig ikke noe om dette i "changelog"'en til firmwaren for 2930.

Newcomer Infinity1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bpinnsvin
    Plukket nettopp opp ny firmware for DENON DVD-2930 på en tysk side. Den ble sist oppdatert 22.01.2009.

Desverre er "instruksjonsboken" på tysk (og jeg kan lite tysk). Noen som har en engelsk utgave av denne eller kan kort forklare hva jeg skal gjøre ?

Min Denon er for øyeblikket sonefri. Vil det endre seg ved installasjon av ny firmware ?

Og har 2930 noen gang hatt deinterlacingproblemene som 3930 har hatt ? Finner nemlig ikke noe om dette i "changelog"'en til firmwaren for 2930.
    Skulle prøve å hjelpe deg men fikk tak i feil info. Derfor er info i denne posten slettet.

Newcomer Infinity1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bpinnsvin

Hvis du leser i disse trådene så skal de finnes info om hvordan du oppgraderer firmware på Denon 2930 og 3930.

http://avforum.no/forum/dvd-blu-ray-...30-3930-a.html

Denon DVD-3930 & DVD-2930 w/Realta T2 Chip Coming September- - AVS Forum

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvilken firmware har man

Er det mulig å finne ut hvilken firmware versjon man allerede har på 2930 spilleren ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •