ny dvd spiller!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Snipp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ny dvd spiller!

Jeg har bestemt meg for å bytte dvd spiller, men har, som sikkert mange andre der ute, problemer med å velge i havet av forskjellige modeller og merker. er først og fremst ute etter best mulig "cd-lyd". er ikke så opptatt av fancy'e funksjoner og setter mer pris på god kvalitet og at spiller'n har god innmat eg er vellkonstruert. Vil også ha en spiller som ikke støyer under avspilling av dvd'er (dette gjør meg gal og det er faktisk grunnen til at jeg nå har bestemt meg for å bytte dvd spiller). Liker ikke disse nye 2 kilos superslimline-pillerne som det oser plastikk av og som man er redd for å brekke i to hvis man løfter på dem. dvd-a og sacd ser jeg på som en bonus. har hatt en spiller en stund som støtter disse formatene, men det har ikke helt tatt av hjemme hos meg. vil jo selvsagt også ha bra bildekvalitet, men bildekvaliteten ser ut til å være jevnt god på alle dagens modeller med unntak selvfølgelig. sitter også å vurderer å gjøpe dedikert cd spiller + dvd spiller for prisen av én dvd spiller i 5-6000 kroners klassen. for eks. marantz 5400 + en god dvd spiller til ca 3000,-. Hele pakka burde ikke koste mer en 6000 maks.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic DVD-S75 ble i en stor test i Lyd og Bilde (eller var det Eyfi) testvinner og det ble hevdet at denne hadde bedre CD lyd enn spillere som kostet over 15k.

S-75 koster ca 1800 tror jeg.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må jo vere en skrivefeil har hørt mye om den spilleren jog også. liker ikke sånne superslanke spillere. får så dårlig kvalitetsintrykk.
    Det at lydkvaliteten er bedre enn spillere i 15-16k klassen må jeg høre før jeg tror det. den må prøves ut

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ikke noe trykkfeil. De sammenlignet den mot Marantz sin som koster så mye, og de mente den var bedre.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket nummer var dette i? får både lyd og bilde og dvd og hjemmekino (eyefi) i posten hvær måned, men har ikke fått med meg denne testen.

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snipp
    Hvilket nummer var dette i? får både lyd og bilde og dvd og hjemmekino (eyefi) i posten hvær måned, men har ikke fått med meg denne testen.
    Testen var vell i hausten 2003 meinar eg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •