Tandberg cdp 4035

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tandberg cdp 4035

Hei! Jeg har "gravd frem" en Tandberg 4035 cd-spiller som jeg hadde liggende. Tenkte å prøve den som drivverk på min nye Dac da jeg synes å huske at den hadde digital coax ut. Men, når jeg nå har funnet den frem og ser på baksiden er det noe jeg ikke skjønner.

På baksiden er det vanlig analog ut. Dvs left og right rca. Til venstre for disse er det to tilsvarende tilkoblinger (hvit og rød) med ved disse står det digital out. Er det noe som vet om dette er vanlig spdif x 2 eller om det er en spesiell digital out som krever 2 utganger (derav den hvite og røde fargen)?

Jeg har ikke spilleren hjemme hos meg nå og spør om dette for å høre om det er aktuelt for meg å ta den med hjem og prøve den på mitt anlegg. Jeg har prøvd å søke på spilleren, men fant ikke noe om utgangene sånn i farten.

Takker så mye for svar.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legg ved ett bilde så kan vi sikkert gi ett vettugt svar

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedlegg 44259

Dette er kontaktene bak på Tandbergen i tillegg til strømkontakten.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ingen som visste dette.

Vet at dette er litt på kanten mtp reglene, men jeg prøver en siste gang og hører om noen har eller har hatt en Tandberg tcp 4035 og vet hvilket signal som kommer ut at de digitale kontaktene? Jeg orker ikke å ta den med til leiligheten dersom den ikke kan brukes til noe.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager seint svar,men så ikke innlegget før nå.Den har to digitale utganger,og det er likegyldig hvilken du benytter på hva.(merkingen av dem er mildt sagt pussig,for de er merket som en vanlig to-kanals-utgang,men det er ikke noe å bry seg med)Meningen var sannsynligvis at du kunne ta opp via den andre utgangen feks til en DAT-spiller med digital inngang.Husk også at det ikke er mulig å aktivere den digitale utgangen uten den originale multifjernkontrollen.Den må reaktiveres hver gang spilleren har vært avslått.
    Mvh Rune

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •