Blueray vs. cd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Blueray vs. cd

Skal til innkjøp av bluray spiller. Har tittet litt på pioneer lx71 og Denon 2500. Begge deler er meget bra spillere, men spørsmålet er egentilg hvor bra er disse på cd. Hører veldig mye på musikk og vurderer kanskje og ha en cd spiller ved siden av. Er det neon som har hørt/prøvd noen av disse produktene til musikk.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp en NAD T587... veldig bra spiller . Som tar alt . Rask er den også!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet i hvertfall at en del av argumentasjonen på prisen på Denonen var veldig bra drivverk, med tanke på at den skulle kunne spille like bra på alle formater den drar. Regner ikke med at Pioneer er noe dårligere der. Begge har jo gjort det veldig bra i tester. Må huske at denonen bare er et drev, men det er du vel klar over.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av raymagnu
    Vet i hvertfall at en del av argumentasjonen på prisen på Denonen var veldig bra drivverk, med tanke på at den skulle kunne spille like bra på alle formater den drar. Regner ikke med at Pioneer er noe dårligere der. Begge har jo gjort det veldig bra i tester. Må huske at denonen bare er et drev, men det er du vel klar over.
    JEPP. Ser at du har 4308, hvordan er du fornøyd med denne, sitter å funderer mellom 4308 og pioneer lx-81. Så en test i hjemmekino på disse, men det er så
    forskjell på di som tester dette. Lyd og bilde ga 4308 sekser, mens hjemmekino ga fire, derfor synes jeg det er greit å høre litt med di som har produktene.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenneth andersen
    JEPP. Ser at du har 4308, hvordan er du fornøyd med denne, sitter å funderer mellom 4308 og pioneer lx-81. Så en test i hjemmekino på disse, men det er så
    forskjell på di som tester dette. Lyd og bilde ga 4308 sekser, mens hjemmekino ga fire, derfor synes jeg det er greit å høre litt med di som har produktene.
    Denne er jeg kjempe fornøyd med, og veldig glad jeg valgte denne. Uendelige muligheter og plenty med krefter. Får ikke testet det endelige potensialet før nå til våren, men det jeg har hørt så langt er jeg mer enn med fornøyd med.
    Brukervennlighet og tilkoblingsmessig er nok Denon et hestehode foran Pioneer slik jeg kjenner disse 2.
    Det var faktisk hjemmekino som ga begge de karakterene, lærte for en stønd tilbake at en måtte disse testene med en klype salt, og etter denne 4308A testen mistet jeg all tillitt til hjemmekinos tester. Den er verdt mer enn 4eren den fikk.

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVD2500 har jo kun HDMI utgang, mens Pioneeren har vel analoge utganger også. Om du kjøper DVD2500 må du jo da bruke dacen i reievern din... så da spørs det vel bare om dacen i pioneeren/NADen (som skorob nevner) er bedre...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville nok tatt Naden jeg ihvertfall.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •