hvorfor får jeg ikke bilde?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvorfor får jeg ikke bilde?

hei har kjøpt meg en ny bærbar data acer aspire 6930. så skulle kose meg med første blu ray filmen min. så datan var koblet til tv.
    lg 60pg7000. så starter datan. bilde fra datan kommer på tv så starter å spille filmen. da får jeg ikke noe bilde på tv bare lyd. prøver en vanlig dvd da får jeg bilde. hdmi kabelen jeg brukte var først en fra clas ohlsen. så prøvde jeg en aragon hdmi kabel fortsatt ikke noe bilde. så noen her som har noen gode forslag?

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Sitat Opprinnelig postet av sand19
    hei har kjøpt meg en ny bærbar data acer aspire 6930. så skulle kose meg med første blu ray filmen min. så datan var koblet til tv.
    lg 60pg7000. så starter datan. bilde fra datan kommer på tv så starter å spille filmen. da får jeg ikke noe bilde på tv bare lyd. prøver en vanlig dvd da får jeg bilde. hdmi kabelen jeg brukte var først en fra clas ohlsen. så prøvde jeg en aragon hdmi kabel fortsatt ikke noe bilde. så noen her som har noen gode forslag?
    Er det full hd skjerm du har evt??

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja så tok datan en pause i går også. funket ikke den heller. ja det er en full hd tv ja. må man ha sånn hdmi 1.3 eller hva det heter?

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av sand19
    ja så tok datan en pause i går også. funket ikke den heller. ja det er en full hd tv ja. må man ha sånn hdmi 1.3 eller hva det heter?
    Dette høres snodig ut,en kjennsgjerning er at, "har man husket og satt på innstillinger via pc at andre skjermer skal tilkobles evt!" ?? Har også vært borti oppløsningen på pc skjermen har vært for høy i forhold til tv skjermen,men siden du har full hd er det ikke dette!!:-D Prøv evt og sjekke hdmi kabler,om det er 1.1 eller 1.3 skal ikke ha noe og si.Får du evt bildet hvis du kobler til vga kabelen!!??

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •