Liste over Blu-ray med 7.1 lyd. Og andre formater. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av samco
    har 7.1 på hd dvd versjonen
    Er det virkelig sant! Tror nesten jeg må bytte ut blu-ray spilleren min jeg nå altså..

Tror folk begynner å bli leie av dine latterlige kommentarer her inne nå. Vi skjønner at du virkelig liker HD-DVD og X-BOX, men du oppfører deg som en religiøs fanatiker. Og en slik væremåte er ikke noe jeg blir overbevist av.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Protet
    Eh, det står 5.1 både på cover og i menyen på filmen. Hva, skal de liksom ikke gidde å skrive 7.1 fordi det er... lettere å skrive 5.1?

EDIT: lydbildet er digg tho.
    Og i min står det Spanish DTS-HD Master 7.1 i på både coveret og i menyen, så vi har nok to forskjellige versjoner.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Protet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Og i min står det Spanish DTS-HD Master 7.1 i på både coveret og i menyen, så vi har nok to forskjellige versjoner.
    Jøss. Hvorfor i all verden gjør de dette? Må da være kostnadsbesparende å kun forholde seg til ett høyoppløst flerkanalsspor.

Intermediate Protet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....der kom The Doors filmen i posten - den har 7.1 DTS HD Master Audio spor. Sammen med 16x9 bildeformat og 1080p lover dette meget godt.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rogema
    Står det noe om dette når du bestiller filmen?

stod bare "spanish", men jeg visste at hd-dvdversjonen hadde 7.1 så jeg trodde automatisk at blu-ray'en som jeg bestilte hadde det samme.

on topic:

Sleeping Beauty(platinum ed.): 7.1 DTS HDMA English
    The nightmare before christmas: Dolby TrueHD: English PCM 7.1

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Det kan virke som at dette er en tilbakevendende trend hos Play.com. Mens f.eks den amerikanske versjonen av The Shawshank Redemption har bilde i referanseklassen og DTS-HD Master Audio, har Play's versjon kun DD5.1 og middelmådig bilde, utifra hva jeg har lest.
    Min BD av Pan's Labyrinth har DTS-HD Master Audio 7.1 (på spansk, vel og merke, kun på originalspråket!) og jeg kjøpte min sonefri fra USA.
    Utrolig hvor mye film av nyere dato med elendig bilde og lydkvalitet det gis ut på bd. Har patton på bluray, en film som er nesten 40 år gammel, men den har ett sykt bra bilde. Filmer de med europris kamera på tilbud til 149.- Eller sover de under redigeringen?

Newcomer Gadgetfreak sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Utrolig hvor mye film av nyere dato med elendig bilde og lydkvalitet det gis ut på bd. Har patton på bluray, en film som er nesten 40 år gammel, men den har ett sykt bra bilde. Filmer de med europris kamera på tilbud til 149.- Eller sover de under redigeringen?
    Ett annet problem på play er at de ikke alltid legger inn hva slags teksting det er på filmene. F.eks First Blood Der står det at den kun er på engelsk. Stemmer ikke, du får menyer og tekst for alle de nordiske landene + mange fler. Tror de faktisk hadde økt salget om de var mer presise på dette. Rart de ikke gjør det.

Intermediate wasimza sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corleone
    Hellboy 2 har 7.1 DTS Master HD, vanvittig trøkk filmen igjennom.
    Forøvrig ikke en bra film, sammenlignet med nr 1.

Active Migen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Shoot Em Up da jeg handlet BD spiller, kjøpte denne fordi den skulle ha DTS-HD Master Audio 7.1 lyd, men etter det jeg kan skjønne så har den kun 5.1 lyd da jeg ikke får lyd i de 2 bakkanalene....
    Dette selv om det står DTS-HD Master Audio 7.1 på coveret....og hvis man går inn på lyd-menyen på skiva så finner jeg kun 5.1 lyd !
    Det var litt skuffende, men jeg får teste ut noen andre skiver med 7.1 lyd i stedet da...

Newcomer Gadgetfreak sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke 7.1 men BRA i 6.1 HD Master også.

Fikk i dag klassikeren TOP GUN kjøpt på Play.com. Ville bare si at det er nok av trøkk selv om den bare har 6.1 HD Master lyd. En annen ting er at den har Norsk tekst, noe Play har utelatt på info om filmen ATTER en gang. Så folkens, vil dere ha FET flyfilm med FET lyd? Top Gun er filmen

PS. Forøverig har de ett knalltilbud om dagen. Plukk to eller flere BD filmer å få de for 11 pund stk. Er faktisk mange bra titler der og som du må betale opp i mot 18£ stk om du kjøper den alene. Her er tilbudet

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Migen
    Kjøpte Shoot Em Up da jeg handlet BD spiller, kjøpte denne fordi den skulle ha DTS-HD Master Audio 7.1 lyd, men etter det jeg kan skjønne så har den kun 5.1 lyd da jeg ikke får lyd i de 2 bakkanalene....
    Dette selv om det står DTS-HD Master Audio 7.1 på coveret....og hvis man går inn på lyd-menyen på skiva så finner jeg kun 5.1 lyd !
    Det var litt skuffende, men jeg får teste ut noen andre skiver med 7.1 lyd i stedet da...
    Et vanlig problem. Det har vistnok noe med kodingen å gjøre uten at jeg vet så mye mer om det tekniske aspektet bak dette. Jeg fikk heller ikke opp 7.1 DTS HD Master på min "Shoot Em Up" på min PS3 i begynnelsen, men etter noen software oppgraderinger kommer det opp som 7.1 nå. Min sony bd550 fikk ikke dette til heller, men det fungerer nå etter en runde med oppgradering på receiveren. Nå står det DTS HD Master i displayet på forsterkeren:-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •