Panasonic eller Sony blu-ray?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 29
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic eller Sony blu-ray?

Har en reciver uten hdmi innganger og det er sikkert flere som sliter med det problemet. Da må eg ha en blu-ray spiller med 7.1 multikanal utganger.

Etter mye av det eg har lest her på forumet står eg nå igjenn med 2 spillere å velge mellom:

-Panasonic DMP-BD55
    -Sony BDP-S550

Etter det eg har lest her på forumet Har Panasonic litt bedre bilde enn Sony og Sony Har litt bedre lyd enn Panasonic. ( dere får heller rette på meg viss eg tar feil )

Siden eg har fått inntrykk av att begge desse spillerne er godt likt så kansje flere har nytte av denne tråden:smile:

Det eg lurer litt på er om noen har opplevd problemer med noen av desse spillerne. Helt fra små irriterende bagateller til større problem, feil eller mangler.

Er det noen her som har erfaring med desse spillerne som kann anbefale den ene spilleren fremfor den andre?

Det ville vere til stor hjelp for meg og sikkert for mange andre også som skall kjøpe seg den første blu-ray spilleren

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg til svar på denne tråden. Selv la jeg inn en tråd vedrørende BR-spiller til mitt gamle Bose anlegg, og bestemte meg selv for BDP-S550, men har nå blitt usikker igjen.

Håper erfaringer og anbefalinger "detter" inn etterhvert...

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I mine øyne er Sonyspilleren bedre på alle områder, men kun med små nyanser. Den er derimot betydelig bedre på kriterier som brukervennlighet, oppstart og generelt tempo. i tillegg har den baklys i fjernkontrollen, og det følger med to gode BD-filmer, Hancock og en til.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har lest i en annen tråd att noen opplever ulyd/knitring i senter høgtaleren med Sony BDP-S550. Noen skriver att det bare er på noen filmer,men eg personlig tviler litt på att noen i desse dager produserer en film med ulyder i senteren. De som produderer filmer i dag har vel aldri noensinne vært mer opptett av att lyd og bilde skall være perfekt. Tror neppe de vill att det skall være ulyder/knitring i enkelte dialoger i filmen. Og med det utstyret som blir brukt av de som produserer filmer i dag er det vel ingen som slurver med lydgjengivelsen da filmer ikke akkurat er billige å produsere heller. ( dette er bare min mening om den saken, men mulig eg kann ta feil ) Viss knitring/ulyder i senteren er ett problem på noen av BDP-S550 spillerne er eg litt bekymret for å velge den og da blir det i tilfelle Panasonic for min del. Er selvfølgelig mulig att det kann være andre årsaker til knitring/ulyder i senteren, men synes det er litt rart att det er flere med Sony BDP-S550 som opplever dette problemet. Har ikke lest andre steder på forumet om andre med andre spillere som har nevnt det problemet med knitring/ulyder i senteren. ( men kann vere eg tar feil og att enkelte andre spillere også har dette problemet) Noen som har prøvd samme film som lager ulyder i senteren ved enkelte dialoger på BDP-S550 opp mot en annen spiller av annet merke?

Noen som har litt erfaring på om dette bare er på noen av spillerne til Sony eller er det ett problem på alle BDP-S550. Det er vel ikke meningen att det skall være ulyd knitring i senteren. Det må da vere noe som er galt en plass. Noen som har erfaring om dette og kann forklare om dette er ett vanlig problem på BDP-S550 og om dette gjelder alle BDP-S550 eller bare noen av spillerne? Noen som har funnet ut av problemet og kansje funnet en løsning på problemet?

Er sikkert flere en meg som vurderer å kjøpe denne spilleren og som også lurer på dette

Takker for svar

Glemte å legge ved link der dette diskuteres:

http://avforum.no/forum/dvd-blu-ray-...uray-film.html

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg skreiv i innlegget over att eg var litt bekymret for dette med støy på Sony BDPS550. Nå har eg lest i den tråden eg linket til i innlegget over og blitt litt oppdatert. Viss eg har forstått det rett så gjelder ikke dette støyproblemet bare Sony BDPS550, men også andre merker. Det stod også att det bare er på enkelte filmer det dukker opp slik støy og att det mest sannsynlig ikke er spillerne som er noe galt med, men mest sannsynlig er lyden på filmene som er grunnen til dette. Håper dette stemmer. Da er i allefall eg litt beroliget med tanke på å kansje kjøpe denne spilleren Men eg har ikke helt bestemt meg om det blir Sony eller Panasonic enda, men eg tror begge spillerne er ett godt kjøp Det er sikkert kurt å lese litt i den tråden eg linket til fordi der diskuteres dette problemet og eg tror det blir litt testing av de som er på det forumet. Eg er overbevist om att dette er folk som er flinke og att dei finner ett fasit svar på dette støyproblemet

Kom gjerne med erfaringer dere har selv med deres blu-ray spiller uansett merke

Takker for tilbakemeldinger om erfaringer og tips dere har med deres spiller:-D

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker BD55, og er veldig fornøyd med den. Den kommer litt bedre ut en S550 på bilde i to av de tre testene jeg har lest, og får samme score på HD-lyd og bilde via HDMI i den testen i HK der S550 kommer best ut totalt. Siden du må bruke de analoge utgangene, er det imidlertid mulig at S550 er det beste valget, selv om forskjellene er ganske små. Jeg har sett begge i forhold til eget oppsett (HDMI), og anser dem som likeverdige på bilde og lyd. Det blir derfor andre egenskaper som avgjør valget. I og med at det gikk helt greit for meg å ta i bruk min BD55 helt uten brukermanualen, tror jeg ikke den påståtte forskjellen i brukervennlighet ville ha betydd så mye for min del. Jeg må likevel innrømme at jeg etter noen ukers bruk savner lys i fjernkontrollen. Skulle jeg valgt i dag, kunne det nok ikke utelukkes at det ble S550 fremfor BD55. Særlig hvis den i tillegg var billigst.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    I mine øyne er Sonyspilleren bedre på alle områder, men kun med små nyanser. Den er derimot betydelig bedre på kriterier som brukervennlighet, oppstart og generelt tempo. i tillegg har den baklys i fjernkontrollen, og det følger med to gode BD-filmer, Hancock og en til.

Er ikke så overasket over att du synes Sonyspilleren er bedre på alle måter siden den fekk 6 av 6 og BESTE KJØP i Hjemmekino Nei eg bare tuller med deg Fra spøk til alvor. Eg tar deg veldig seriøst og veit att du har kompetanse innen dette området. Du jobber tross alt med ett blad som heter Hjemmekino og rekner med du får høre mye god lyd og se mye bra som har med bilde å gjøre også Fint blad foresten;-) Eg har lest her på forumet att en del klager over lav lyd ut til subben fra multi utgangene til Sonyspilleren. Er dette så galt som enkelte vil ha det til? Det er en av grunnene til att eg også vurderer Panasonicspilleren. Har Panasonic plasme og da, men det blir like mange fjernkontroller uansett Dere i Hjemmekino fann jo ut til slutt att den hadde multi utganger som kunne stille avstand, størrelse og nivå, men da var vel bladet ferdigtrykket så det kom ikke med i testen. Det spiller ingen rolle nå Eg er ivrig bruker av forumet her og da fekk eg selvfølgelig med meg att du rettet opp i det med Panasonicspilleren. Siden Panasonicen har høgtalerjusteringer lurer eg litt på om den er bedre enn Sonyen på dette punktet ( tenker da spesielt på om utgangsnivået fra multi kanalene på subbutgangen er litt høgre eller går an å stille høgre enn det går an å gjøre På Sonyen ) Men dere fekk kansje ikke sjekket utgangsnivået fra Panasonicspilleren ut til subben og sammenlignet med utgangsnivået fra Sonyspilleren til subben. ( som noen her på forumet synes er alt for lav ) Spør bare fordi eg MÅ bruke multi kanalsutgangene fra spilleren og inn på multikanalsinngangene på reciveren min som ikke har hdmi innganger. Før eller senere kommer eg til å bytte til reciver med hdmi innganger, men det kann ta ett år eller to og da vil eg ha så bra lyd som mulig til film. Er klar over att Sonyspilleren er litt bedre som cd spiller, men spilleren skall ikke brukes til cd avspilling for min del. Når eg hører på musikk bruker eg en cd spiller rett inn på Hegel H200 som eg er VELDIG fornøyd med H2oo'n brukes også som effektforsterker til suroundlyd når eg ser film. Dette vart vel egentlig litt skryt , men det eg mener er att viss lyden til panasonic spilleren ikke er så langt unna Sonyspilleren på film lyd og kansje har høgre utgangsnivå til subben enn Sonyspilleren så er eg ikke sikker på hva eg skall velge Har også lest her på forumet att faktisk Panasonic spilleren er bedre på bildekvalitet (spesielt på dvd) enn Sonyspilleren Eg personlig tror begge spillerne er bra Det er det som gjør det så vanskeleg å velge Kann ikke du bare velge for meg? Er så lei av å vingle fra den ene spilleren til den andre att eg kjøper rett og slett denn spilleren du anbefaler til meg nå etter du har lest dette

Takker for svar:-D

Newcomer altec sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Er det ikke på tide du tar ett valg nå? Det er jo ikke en villa du skal handle. Sony`en er ett trygt kjøp. Slutt.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av altec
    Er det ikke på tide du tar ett valg nå? Det er jo ikke en villa du skal handle. Sony`en er ett trygt kjøp. Slutt.

Det har du helt rett i

Vurderte 4 spillere i starten. Den første spilleren eg vurderte var Samsung og den vart luket bort først. Så stod eg igjenn med tre spillere: Pioneer, Sony og Panasonic. Så vart Pioneer luket bort. Så nå er det kunn to spillere igjenn å velge mellom. BEGGE spillerne er trygge kjøp Det er ikke det det er snakk om her. Siden det nermer seg jul får eg ikke noen spiller før etter juletiden er over. Så eg mener eg like godt kann vente til julen er over før eg bestiller en spiller siden den ikke kommer frem før jul uansett. Så da skader det ikke å bruke denne ventetiden til å høre hva andre mener om de to spillerne det er snakk om. Derfor laget eg denne tråden der folk kann utveksle erfaringer de har med Sony spilleren og Panasonic spilleren. Det er godt mulig att det kommer frem informasjon om en av spillerne som har betydning for meg. Som du ser i ett innlegg over er det ett par ting eg fortsatt lurer på som for eksempel lav lyd ut til subben med Sonyen. Er Panasonic spilleren bedre på det for eksempel. Siden eg har god tid fordi eg ikke kommer til å bestille før etter juletiden ser eg ikke noe galt i å prøve å finne ut om forskjeller mellom desse to spillerne

Og du skall ikke være bekymret om eg klarer å ta ett valg mellom desse spillerne Viss eg er standby når juletiden er over kommer eg til å bestille Sonyen siden den på lik linje med Panasonic spilleren er et trygt kjøp, men den har noe som Panasonic ikke har. Lys i fjernkontrollen

Det er selvfølgelig valgfritt å delta i denne tråden

Takker for innspill, erfaringer og tips :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hiver meg på her jeg også. Har i dag en Samsung BDP1500. Lurer på å gi den bort i julegave og skaffe meg en Sony eller Panasonic.

Grunnen til at jeg har begynt å tenke på dette er at alle reviewer sier at sony og panasonic er bedre på lyd enn samsung. De sier jo ikke noe om de testa lyden med analog eller vida hdmi da. Teknisk sett skal jo en hdmi kobling bare sende 0 og 1 til forsterker for dekoding der.

For meg er lyden viktigst. All lyd vil gå via hdmi til min Onkyo 805 som kan dekode alle hd formatene. Spillern vil også brukes litt som cd spiller. Da er spørsmålet vil det for meg være noen hensikt å kjøpe Sony S550 eller S350? Hvis det bare er en ørliten forskjell i digital overføring går jeg for den dyreste. Men er det absolutt null forskjell er det vel ikke noe poeng.

Noen som tror jeg vil merke lyd forskjell kontra min BD-P1500 hvis all lyd skal gå over HDMI?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har en panasonic hjemme nå, og den spiller veldig dynamisk fra analog utgangene og den spiller dts hd ut analogt, mulig eg tar feil, men ikke sikker at sonyen gjør det.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnusavr
    Hiver meg på her jeg også. Har i dag en Samsung BDP1500. Lurer på å gi den bort i julegave og skaffe meg en Sony eller Panasonic.

Grunnen til at jeg har begynt å tenke på dette er at alle reviewer sier at sony og panasonic er bedre på lyd enn samsung. De sier jo ikke noe om de testa lyden med analog eller vida hdmi da. Teknisk sett skal jo en hdmi kobling bare sende 0 og 1 til forsterker for dekoding der.

For meg er lyden viktigst. All lyd vil gå via hdmi til min Onkyo 805 som kan dekode alle hd formatene. Spillern vil også brukes litt som cd spiller. Da er spørsmålet vil det for meg være noen hensikt å kjøpe Sony S550 eller S350? Hvis det bare er en ørliten forskjell i digital overføring går jeg for den dyreste. Men er det absolutt null forskjell er det vel ikke noe poeng.

Noen som tror jeg vil merke lyd forskjell kontra min BD-P1500 hvis all lyd skal gå over HDMI?

Ser i blu-ray testen av 12 spillere som er gjort av Hjemmekino så får alle spillerne untatt PS3 8 av 10 med lyd overført digitalt. PS3 får 6 av 10. Spilleren din er med i testen og får som sagt 8 av 10 med lyd overført digitalt. Det vil vel si att det ikke er grunn til å bytte viss du skall overføre lyden digitalt. Den får litt kritikk med lyd på musikk med analog utgang. Da står det blant annet: "frekvensgangen er ujevn og bassen er slapp. Hold dere til digitalt er vårt råd" Den får også litt dårlig kritikk på bilde med vanlig dvd. Da står det blant annet: "Samsung BDP1500 blir nemlig greit slått av de andre spillerne på dvd"

Håper dette var litt oppklarende for deg

Newcomer dznyboy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bd 55. og har ikke hatt noen prob med den.
    Husk bare at di ikke kan justere cross over frekvensen.(på de analoge utgangene).
    Tenkte bare og legge til at du nå får men filmene Narnia(siste),og Natsjona treasure 2,og minnekort på 1gb,når du kjøper bd-55.

Panasonic - ideas for life - BD55_BD35

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic bd55 er en flott spiller, men den blir jæ...la varm etter kort tid, noe ikke Pioneer BDE 51 blir, men så er også panasonicen mye raskere på oppstartstiden enn pioneer

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Asfalt
    Ser i blu-ray testen av 12 spillere som er gjort av Hjemmekino så får alle spillerne untatt PS3 8 av 10 med lyd overført digitalt. PS3 får 6 av 10. Spilleren din er med i testen og får som sagt 8 av 10 med lyd overført digitalt. Det vil vel si att det ikke er grunn til å bytte viss du skall overføre lyden digitalt. Den får litt kritikk med lyd på musikk med analog utgang. Da står det blant annet: "frekvensgangen er ujevn og bassen er slapp. Hold dere til digitalt er vårt råd" Den får også litt dårlig kritikk på bilde med vanlig dvd. Da står det blant annet: "Samsung BDP1500 blir nemlig greit slått av de andre spillerne på dvd"

Håper dette var litt oppklarende for deg

Tusen takk

Men det blir litt merkelig hvis du ser denne igjen: "Comparing BD35 and Sony BDP-S350: I bought them both!!" - Panasonic DMP-BD35 user review and rating - CNET Reviews

Han mener tydlig at Panasonic er bedre på lyd over hdmi enn Sony.

Mens whathifi kanskje ser ut til å peke til Sonyen er bedre på lyd: Panasonic DMP-BD35 review - whathifi.com Merkelige greier det her.

I tilfelle min 1500 blir pakket ned som julegave , I så fall i følge det bladet hvem av s350 og bd35 er best allround?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk

Men det blir litt merkelig hvis du ser denne igjen: "Comparing BD35 and Sony BDP-S350: I bought them both!!" - Panasonic DMP-BD35 user review and rating - CNET Reviews

Han mener tydlig at Panasonic er bedre på lyd over hdmi enn Sony.

Mens whathifi kanskje ser ut til å peke til Sonyen er bedre på lyd: Panasonic DMP-BD35 review - whathifi.com Merkelige greier det her.

I tilfelle min 1500 blir pakket ned som julegave , I så fall i følge det bladet hvem av s350 og bd35 er best allround?

Ja det er litt frustrerende når tester får ulike resultat. DET er vel EN av grunnene til att vi ikke alltid skall stole blind på tester, men bruke testene som ett hjelpemiddel til å finne ut hvilke spillere som er verdt å sjekke ut nermere på egenhånd. Da kann en gjøre seg opp en mening selv enten ved å låne med seg hjem for å høre om det er forskjeller og muligens høre hva som skiller spillerne fra hverandre lydmessig og se forskjellene bildemessig. Det beste er viss en har mulighet til å låne med seg hjem for å teste selv, men det er ikke alltid så lett å få låne med seg spillere hjem. Men det er noen som bor nermere butikker som har demomodeller inne og enkelte av de butikkene låner ut demomodellene sine

Den første testen er en vanlig kunde/privat test etter det eg har forstått og den får minst tillit for min del i vertfall. En vet aldri hvem som står bak den testen og det kann vere en som er "Panasonic frelst" eller rett og slett en som selger Panasonic produkter eller med andre ord er "solgt og betalt". Det kann selvfølgelig vere att han mener det seriøst også, men smaken er som baken o.s.v.

Hvathifi er jo ett seriøst blad som eg personlig helt klart stoler mer på av de to testene du nevner her, men en kann aldri stole helt 100% på tester uansett.

En ser jo att tester ofte får ulike resultat. I hjemmekino var Sony BDP-S550 kåret som beste kjøp, mens Panasonic DMP-BD55 var kåret som beste kjøp i Lyd og Bilde. Nå er det ikke helt rett å sammenligne akkurat de to testene kansje siden Lyd og Bilde ikke hadde med Sony BDP-S550 i testen, men de hadde med BDP-S350 som fekk dårlig kritikk av bilde med dvd avspilling. Hjemmekino mener BDP-S350 leverer like flott bilde og lyd som BDP-S550, men BDP-S550 har litt flere bildejusteringer. Det var kansje ett dårlig eksempel siden de testet ulike spillere, men begge hadde jo med Panasonic DMP-BD55 og Sony BDP-S350, men du forstår sikkert hva eg vil frem til

Konklusjon: Testene kann gi ulike resultat fordi det er forskjellige meninger om hva som er bra bilde og lyd. Vi er bare mennesker alle sammen og alle har ikke samme smak og meninger om bilde og lyd. (inkludert de som utfører testene) Men de som gjennomfører testene i ulike magasin har dette som jobb og har da også selvfølgelig mer erfaring, kunnskap og kompetanse på dette området enn gjennomsnitt "mannen i gata".

Veit ikke om du ble så mye klokere av dette, men viss du spør om min mening kann eg bare svare på grunnlag av det eg har lest her på forumet: Eg har oppfattet att de fleste mener att Sony BDP-S550 har litt bedre lyd enn Panasonic DMP-BD55 via analogutgangen til avspilling av musikk, men eg har fått klart inntrykk av att det er best lyd med hdmi på desse spillerne.

Eg veit att du lurde på Sony BDP-S350 og Panasonic DMP-BD35 siden du ikke har bruk for multi utgangene. Du lurde på lydkvaliteten mellom Panasonic DMP-BD35 og Sony BDP-S350 ved bruk av hdmi ( Eg rekner med det er mye bedre lyd med hdmi enn med analog lyd utgang også på desse spillerne siden DMP-BD55 og BDP-S550 har best lyd med hdmi )

Lydkvaliteten mellom DMP-BD35 og BDP-S350 ved bruk av hdmi har eg ikke sett noen her på forumet som har sammenlignet og vurdert forskjellene på, så eg kann desverre ikke hjelpe deg med det ( Det var jo det du ville ha ett svar på )

Eg kann selvfølgelig tenke det att "VISS"? lydkvaliteten på analogutgangen er bedre på BDP-S350 enn på DMP-BD35 kann lyden da være bedre på BDP-S350 i forhold til DMP-BD35 via hdmi også? Men det blir synsing og ikke basert på fakta siden eg kann tenke meg att kansje lyden på analog utgangen ikke har så veldig mye med lyden via hdmi å gjøre og derfor ikke kann sammenlignes direkte på den måten. På en annen side har vel en spiller en lyd-del som avgjør lyden på analogutgangen og hdmi utgangen? Dette kann eg for lite om og har ikke hørt noen av de spillerne.

Det eg har skrivet her er bare på grunnlag av det eg har lest her på forumet og i ett par magasiner og det er sikkert mye her som kann være feil og som eg har misforstått Da må dere selvfølgelig rette på meg

Men eg synes spørsmålet du stiller om lydkvaliteten via hdmi på de to spillerne er veldig interesangt. Dette er ett tema vi gjerne skulle vist litt mer om. Eg er også interisert i å vite om forskjellene på lydkvaliteten via hdmi på ulike spillere, så eg håper det er noen kloke hoder der ute (som kann dette MYE bedre enn meg som ikke har snøring på forskjellene på lydkvaliteten via hdmi) som kann komme med innspill og erfaringer på dette området:-D

Ta innlegget mitt med ei stor klype salt siden eg kann ha misforstått og feiltolket en del

Takker for oppklaringer og erfaringer dere der ute besitter angående dette tema :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ooops... Det innlegget vart litt langt. Beklager

Tror kansje forskjellene er mye større på analog utgangen enn på digitalutgangen (hdmi). Er det riktig eller tar eg grundig feil?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dznyboy
    Jeg har bd 55. og har ikke hatt noen prob med den.
    Husk bare at di ikke kan justere cross over frekvensen.(på de analoge utgangene).
    Tenkte bare og legge til at du nå får men filmene Narnia(siste),og Natsjona treasure 2,og minnekort på 1gb,når du kjøper bd-55.

Panasonic - ideas for life - BD55_BD35

Takker for tips Men er ikke delefrekvensen forhånds innstilt til ca 100hz på Panasonicen? Mener eg såg det i ett innlegg en plass. Noen som kann bekrefte eller avkrefte dette. Står sikkert i manualen, men siden eg ikke har handlet enda....

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Har henta hjem en BD35.

Tidlig sammenligning mot samsungen.

- Bildet går glattere i scener som typisk hakket før.
    - Mulig litt bedre bass.

- Syns Panasonic ga litt rødere hud farger i mamma mia blu-rayen enn samsungen. Kan faktisk hende det skal være slik. Siden dette ikke var synlig i I am Legend.

- Jeg syns litt av dagslyset har forsvunnet. At ting har blitt en tanke mørkere. Selv om DVE HD Basic plata ikke er enig med meg. Dette er negativt. Men kan være hukomelsen min. Gidder ikke å koble frem og tilbake.

Kanskje Panasonicen er mer optimalisert for plasma skjermer enn lcd?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Har henta hjem en BD35.

Tidlig sammenligning mot samsungen.

- Bildet går glattere i scener som typisk hakket før.
    - Mulig litt bedre bass.

- Syns Panasonic ga litt rødere hud farger i mamma mia blu-rayen enn samsungen. Kan faktisk hende det skal være slik. Siden dette ikke var synlig i I am Legend.

- Jeg syns litt av dagslyset har forsvunnet. At ting har blitt en tanke mørkere. Selv om DVE HD Basic plata ikke er enig med meg. Dette er negativt. Men kan være hukomelsen min. Gidder ikke å koble frem og tilbake.

Kanskje Panasonicen er mer optimalisert for plasma skjermer enn lcd?

Denne spilleren skall ha justeringsmuligheter for å tilpasse bildekvaliteten når en spiller av dvd i følge testen i Hjemmekino , men det var du kansje klar over.

Takker for att du deler dine inntrykk med oss som skall kjøpe en spiller snart

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •