Hjelp til valg av blu-ray spiller!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 28
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til valg av blu-ray spiller!

Eg skall ha meg en blu-ray spiller før jul og det begynner å haste med å finne ut Hvem av desse spillerne eg skall velge:

Panasonic DMP-BD55
    Sony BDP-S550
    Pioneer BDP-51FD

Har ikke klart å bestemme meg for spiller enda. I testen til Hjemmekino er Sony BDP-S550 kåret til beste kjøp og 6 av 6 og Sony BDP-S350 får skryt for bilde enten en velger BD eller dvd og får anbefalt kjøp og 6 av 6. I testen til Lyd & Bilde er Panasonic DMP-BD55 kåret til beste kjøp og 6 av 6. BDP-S350 får 5 av 6 og på bildekvalitet på dvd står det: " Sony-spilleren svikter oss her". Desse testene kann vel ikke direkte sammenlignes siden BDP-S550 ikke er med i testen til Lyd & Bilde. BDP-S550 har litt flere bildejusteringer ( som sikkert kommer godt med på dvd avspilling )enn BDP-S350. Det er vel ikke uvanlig att det blir litt ulike testresultat siden det er ulike spillere som blir testet i to forskjellige blader. Eg leser Lyd & Bilde og Hjemmekino og liker å lese tester på noe som eg skall kjøpe. Eg baserer ikke valg av komponenter bare p.g.a en test, men eg føler ofte det hjelper meg litt på veg. Men nå er eg litt forvirret. Kansje det er noen der ute som kann få meg inn på rett spor siden eg har "sporet litt av". Vurderer også rett og slett på om eg skall gå for Pioneer BDP-51FD selv om den ikke er med i noen av desse testene. De dyrere modellene til Pioneer blir kåret til best i test i begge bladene

Dette er ikke ment som noen kritikk av Hjemmekino eller Lyd & Bilde. Eg liker å lese i begge bladene og er glad for alle tips og tester desse bladene har gjort som har ført til att interessen min for hifi har bare blitt større og større Det er ikke deres feil att eg ikke klarer å bestemme meg for en av de tre spillerne eg vurderer

Det er muleg eg forklarer litt dårlig og det er mulig eg har misforstått noe i "blu-ray" testene, men det viktigste er viss eg kann få litt hjelp av dere som har erfaringer med desse 3 spillerne eg vurderer. Slik att eg på grunnlag av deres erfaringer kann velge denn beste spilleren for meg

Takker for all hjelp eg kann få

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjelper ikke bare å lese tester osv.
    Du må se hvordan du skal bruke den.

Hva motar din tv , 1080p 24 ?
    Skal BD spilleren hovedsakelig bare brukes til BD eller også DVD.
    CD spilling og hvordan skal CD lyden overføres (analogt , optisk/coax eller HDMI)
    Hva skal lyd overføres til (reciver , prosesor ?)
    Skal du ha HD lyd , som LPCM , Bitstream eller overført som analogt ?
    Skal spilleren være enkel å betjene (meny styrt osv)
    Skal du ha en helt stabil spiller som er 100% ved levering eller en som er nødvendig å oppdatere x antall ganger med firmware pga problemer eller mangler som kommer senere.
    Decoding av alle lydformater , Profile 2.0 , lys i fjernkontroll , pris osv ?

Har du noe ut fra ditt utstyr som krever ekstra bra avspiller for utnyttelse
    (har du "vanlig" tv , reciver , høytalere så hjelper det lite om en BD spiller hadde kostet 20 000,-)

Dette var noen punkter men du får ikke allt som er bare positivt med spillere pr i dag.
    Noen svakheter og mangler finner man hos alle.
    Sett opp punkter som er viktige for deg så kan man finne spillere som passer for deg og ditt bruk.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Hjelper ikke bare å lese tester osv.
    Du må se hvordan du skal bruke den.

Hva motar din tv , 1080p 24 ?
    Skal BD spilleren hovedsakelig bare brukes til BD eller også DVD.
    CD spilling og hvordan skal CD lyden overføres (analogt , optisk/coax eller HDMI)
    Hva skal lyd overføres til (reciver , prosesor ?)
    Skal du ha HD lyd , som LPCM , Bitstream eller overført som analogt ?
    Skal spilleren være enkel å betjene (meny styrt osv)
    Skal du ha en helt stabil spiller som er 100% ved levering eller en som er nødvendig å oppdatere x antall ganger med firmware pga problemer eller mangler som kommer senere.
    Decoding av alle lydformater , Profile 2.0 , lys i fjernkontroll , pris osv ?

Har du noe ut fra ditt utstyr som krever ekstra bra avspiller for utnyttelse
    (har du "vanlig" tv , reciver , høytalere så hjelper det lite om en BD spiller hadde kostet 20 000,-)

Dette var noen punkter men du får ikke allt som er bare positivt med spillere pr i dag.
    Noen svakheter og mangler finner man hos alle.
    Sett opp punkter som er viktige for deg så kan man finne spillere som passer for deg og ditt bruk.

Forstår hva du mener, men eg sette opp 3 valg av spillere fordi desse har alle de egenskaper som passer for meg Eg har sjekket att alle desse 3 spillerne har det eg trenger av tilkoblinger o.s.v. Eg har "god" nokk hifi hjemmekino og "god" nokk plasma til desse spillerne. Ellers hadde eg ikke spurt etter erfaringer med desse spillerne. Da hadde eg kjøpt meg en dvd spiller til 500,- Det eg var ute etter å vite var deres erfaringer med dei 3 spillerne eg har vurdert. som bildekvalitet, lydkvalitet og om noen har problem med å spille av filmer o.s.v.

Men takker for omtanke og svar

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det jo enkelt å bare velge en.
    Panasonic og Sony sine største modeller takler dete meste og har det meste.
    Trenger du ikke Analog multichannel kan du velge modellen de begge har under.

Pioneer er ett kapittel for seg selv.
    Som Pioneer fan må jeg blåse litt skuffelse ut

Personlig mener jeg Pioneer er den fineste spilleren og har noen funksjoner som er bedre enn de andre men siden Pioneer enda er på ett Beta Stadie og leverer ikke komplette funkjonelle spillere er jeg meget skuffet over dem men regner med at de kommer til å levere 100% ved en av de første utgavene de kommer med senere.
    (de har vært så lenge i bransjen at de burde levert topp spillere og ikke halveis spillere nå)
    (dette er bla firmware oppdateringene på den korte stunden siden spilleren kom http://www.pioneer.eu/files/support/...tory081210.TXT
    og ennå er ikke decoding av DTS HD MA kommet.
    Er jo også tragisk at den ikke kan oppdateres fortløpende over nettet når ny firmware kommer hele tiden.
    Profile 2.0 får dem aldri. og spilleren er lusetreg i forhold til de 2 andre du nevnte............................

Jeg har valgt en Sony ut fra den er enkel , stabil , leverer bra bilde , lyd , profile 2.0 , har rask oppstart osv men kunne sikkert trivdes med Panasonic som jeg ser som meget bra spiller. (har aldri sammenlignet spillerene men har bare sett dem i bruk men kan ikke ut fra det si hvem er best på bilde da skjerm/projector var forskjellige der jeg har sett + innstillinger osv ikke er likt)

Pioneer har jeg lyst på men det får bli senere når de har en spiller jeg ønsker meg og som er mere oppdatert..
    (da kan man jo selge sin brukte BD )

Dette er mitt syn ut fra nesten 2000, kr i forskjell på spillere å hva jeg får / trenger.
    men skal du spille BD --> bitstreame BD lyd med HDMI og har tv som takler 1080p så ser du neppe stort til forskjell på noen av disse spillerene.

Jeg ville valgt Pioneer spilleren om det ikke var så mye om og men med den men om du ikke ser det som noe problem eller savn så er vel det sikkert et ok kjøp også.

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er selv i markedet for å bytte ut PS3 som BD-avspiller. Dette hovedsakelig fordi den støyer så mye. Derfor finner jeg denne tråden interessant og bumper den opp

Vurderer seriøst Sony BDP-S550.. Har sett mange gode omtaler her på forumet av den.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Da er det jo enkelt å bare velge en.
    Panasonic og Sony sine største modeller takler dete meste og har det meste.
    Trenger du ikke Analog multichannel kan du velge modellen de begge har under.

Pioneer er ett kapittel for seg selv.
    Som Pioneer fan må jeg blåse litt skuffelse ut

Personlig mener jeg Pioneer er den fineste spilleren og har noen funksjoner som er bedre enn de andre men siden Pioneer enda er på ett Beta Stadie og leverer ikke komplette funkjonelle spillere er jeg meget skuffet over dem men regner med at de kommer til å levere 100% ved en av de første utgavene de kommer med senere.
    (de har vært så lenge i bransjen at de burde levert topp spillere og ikke halveis spillere nå)
    (dette er bla firmware oppdateringene på den korte stunden siden spilleren kom http://www.pioneer.eu/files/support/...tory081210.TXT
    og ennå er ikke decoding av DTS HD MA kommet.
    Profile 2.0 får dem aldri. og spilleren er lusetreg i forhold til de 2 andre du nevnte............................

Jeg har valgt en Sony ut fra den er enkel , stabil , leverer bra bilde , lyd , profile 2.0 , har rask oppstart osv men kunne sikkert trivdes med Panasonic som jeg ser som meget bra spiller. (har aldri sammenlignet spillerene men har bare sett dem i bruk men kan ikke ut fra det si hvem er best på bilde da skjerm/projector de forskjellige der jeg har sett + innstillinger osv ikke er likt)

Pioneer har jeg lyst på men det får bli senere når de har en spiller jeg ønsker meg og som er mere oppdatert..
    (da kan man jo selge sin brukte BD )

Dette er mitt syn ut fra nesten 2000, kr i forskjell på spillere å hva jeg får / trenger.
    men skal du spille BD --> bitstreame BD lyd med HDMI og har tv som takler 1080p så ser du neppe stort til forskjell på noen av disse spillerene.

Takker for svar

Dette var faktisk til stor hjelp siden eg også egentlig hadde mest tro på Pioneer. Og eg også synes den ser helt klart finere ut.

Det som eg er VELDIG takknemlig for er att eg no har fått vite av deg att viss eg velger Pioneer så må eg oppdatere veldig ofte og det blir en bare frustrert av. Ønsker ikke en spiller som må oppdateres så ofte så TUSEN TAKK for den informasjonen. Da kjøper eg i vertfall ikke en Pioneer spiller som eg hadde kommet til å irritere meg grønn på.

Det er synd att ett så godt merke som Pioneer ikke klarer å levere helt ferdige produkter. Att den ikke har profil 2.0 bryr eg meg mindre om, men det skader selvfølgeleg ikke att det er profil 2.0 på Panasonic og Sony siden en aldri vet hva fremtiden bringer når det gjelder å laste ned undertekster for eksempel på filmer med annet språk. Når det gjelde de mindre modellene til Panasonic og Sony så har eg valgt vekk disse siden eg må ha multi utganger på spilleren siden eg ikke har hdmi inngang på reciveren eg har nå. Men eg skall ha meg en reciver med hdmi innganger senere, så multi utgangene er bare en midlertidig løsning.

Derfor må det bli Panasonic DMP-BD55 eller Sony BDP-S550. Begge desse spillerne har 7.1 multi utganger ( som du sikkert veit )med avstand, størrelse og nivå innstillinger til høgtalerne. Det stod i testen i Hjemmekno att Panasonic ikke hadde desse innstillingene, men det stemmer ikke. Den har det. Eg var innom en tråd som handlet om den testen og der kom en av de som jobbet i det bladet med ett innlegg der han beklaget att det var feil informasjon i bladet og han kunne bekrefte att det var desse innstillingene på Panasonic DMP-BD55 også

Går for Panasonic spilleren siden eg har Panasonic tv.

Må innrømme att eg ikke har fullHD-tv :-?. Dette burde eg hatt me i innledelsen. Det beklager eg. Har Panasonic HD ready plasma med 1080i og 720P. Hva ville du valgt av 1080i og 720P på blu-ray? Eg har den innstilt på 1080i nå med HD tuneren og er veldig fonøyd Det er bare 42" så tror det blir bra resultat med 1080i på blu-ray også Veit eg må stille inn på blu-ray spilleren også. Har tenkt og stille spilleren til 1080P. Vill du anbefale noe annet?

Takk for veldig nyttig informasjon. Dette gjorde valget veldig enkelt
    Taket vere deg så veit eg nå att Poneer hadde vært ett dumt valg for meg. Eg kommer til å kjøpe Panasonicen nå og vente til Pioneer kommer med en mer ferdig blu-ray spiller. Da selger eg Panasonicen og kjøper Pioneer når den tid kommer

Takker for svar:-D

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv så brukte jeg 1080i på min bluray når jeg hadde HD samsung lcd. Synes allikevel ikke bildet ble helt ok. Men mye også fordi gamle tvn hadde litt dårlig bildebehandling hva gjaldt Dvd osv.
    Kan sef ha vært Samsung bluray også som var mer fokusert på å gi bra bilde i 1080P.

Vel så viktig må jo være også at den kan vise DVD i opprinnelig oppløsning problemfritt dvs 576 eller hva det heter.
    For blurayspilleren skal vel med tiden erstatte dvd spilleren slik at det blir bedre plass(iallefall hos meg).

Derfor vurderer jeg Denon1800, Panasonic35 og Sony550.
    Denon og Sony har uten tvil best lyd i stereo, Pana har såvidt bedre bilde.
    ettersom hva jeg har skjønt.
    Denon 1800 bruker vel samme prosessor som Pana, dvs Panasonics videopros.

Vanskelig valg.... Denon virker som er beste valg for min del om jeg kan cashe 4700 eller hva de skal ha for den på hifikl etter pruting....

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Selv så brukte jeg 1080i på min bluray når jeg hadde HD samsung lcd. Synes allikevel ikke bildet ble helt ok. Men mye også fordi gamle tvn hadde litt dårlig bildebehandling hva gjaldt Dvd osv.
    Kan sef ha vært Samsung bluray også som var mer fokusert på å gi bra bilde i 1080P.

Vel så viktig må jo være også at den kan vise DVD i opprinnelig oppløsning problemfritt dvs 576 eller hva det heter.
    For blurayspilleren skal vel med tiden erstatte dvd spilleren slik at det blir bedre plass(iallefall hos meg).

Derfor vurderer jeg Denon1800, Panasonic35 og Sony550.
    Denon og Sony har uten tvil best lyd i stereo, Pana har såvidt bedre bilde.
    ettersom hva jeg har skjønt.
    Denon 1800 bruker vel samme prosessor som Pana, dvs Panasonics videopros.

Vanskelig valg.... Denon virker som er beste valg for min del om jeg kan cashe 4700 eller hva de skal ha for den på hifikl etter pruting....
    Har cd spiller som eg bruker når eg hører på musikk for å få best mulig lyd ved cd avspilling. Men viss du skall bruke blu-ray spilleren som cd avspiller så er vel Sony ett litt bedre valg enn Panasonic selv om den bare slår Panasonic med knepen margin i følge Hjemmekino. Men en test er en test og dette må en vel erfare selv. Men etter det eg har lest er Sony litt bedre viss en skall bruke den som cd spiller Selv om lyden via analog utgang skall vere "litt" bedre på Sony så har begge desse spillerne helt klart best lyd med hdmi etter det eg har fått med meg. Det betyr mest for min del siden lyd via multikanalene bare er en midlertidig løsning til eg får meg reciver med hdmi innganger:smile: Denon har eg ikke peiling på, men velger du Sony blir du sikkert veldig fornøyd. Du kann jo Spørre de på Sony550 tråden:wink: Lykke til med valget

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Danke: Beklager att eg ikke fekk med meg det du skreiv på slutten om att Denon kansje er det beste valget for deg. Har du muligheit til å se og lytte på denne så er det sikkert vert å sjekke denne spilleren ut

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg står det mellom Sony 550 eller Pioneer BDP-51FD, og jeg holder en knapp på pioneeren.

Ettersom det jeg har lest så "er pioneeren litt bedre på alt". Teknisk sett så har det vært litt problemer, dem er jeg ikke så veldig bekymret over lenger (hører noen har oppleve litt problemer med sonyen også). Men at den ikke har DTS master HD ut på analogutgangene og tillegg ser det ut som den ikke kan justere delay på analogutgangene (sist nevnt må bekreftes), totalt sett så gjør dette at jeg er litt usikker.

Trosalt så er jo Sonyen nesten halv pris med to Blu-ray filmer men igjen så kommer jeg sikkert til bruke spilleren i mange år så da her jeg heller ikke problem med å legge i det lille ekstra opp til 5000kr.

Newcomer Bassen min sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten tvil ville jeg godt for spilleren fra pioneer, ettersom denne gir akuratt samme bilde som LX71. Det eneste man mister i PDP-51FD er en dårliger Dac som går utover musikk avspilling hvis man planlegger å bruke blu-ray spilleren som cd spiller da:P

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bassen min
    Uten tvil ville jeg godt for spilleren fra pioneer, ettersom denne gir akuratt samme bilde som LX71. Det eneste man mister i PDP-51FD er en dårliger Dac som går utover musikk avspilling hvis man planlegger å bruke blu-ray spilleren som cd spiller da:P

Dette er grunnen til att eg ikke går for Pioneer:

http://www.pioneer.eu/files/support/...tory081210.TXT

Att man må oppdatere så ofte p.g.a feil og mangler er rett og slett skuffende av Pioneer. Hadde det ikke vært for dette hadde eg også valgt Pioneer. Men eg ønsker ikke en spiller som må oppdateres så ofte. Det hadde eg kommet til å irritere meg grønn over. Dette er min personlig mening om den saken. Men eg respekterer selvfølgelig att andre har andre meninger om dette og kansje ikke bryr seg om att en må oppdatere så ofte for å rette på feil og for att spilleren skall bli bedre og fungere mer optimalt

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Asfalt
    Dette er grunnen til att eg ikke går for Pioneer:

http://www.pioneer.eu/files/support/...tory081210.TXT

Att man må oppdatere så ofte p.g.a feil og mangler er rett og slett skuffende av Pioneer. Hadde det ikke vært for dette hadde eg også valgt Pioneer. Men eg ønsker ikke en spiller som må oppdateres så ofte. Det hadde eg kommet til å irritere meg grønn over. Dette er min personlig mening om den saken. Men eg respekterer selvfølgelig att andre har andre meninger om dette og kansje ikke bryr seg om att en må oppdatere så ofte for å rette på feil og for att spilleren skall bli bedre og fungere mer optimalt
    Du har et godt poeng der, kansje du har rett. Jeg tror ikke det blir mange oppdateringene fremover, de fleste feil og mangler er nok rettet. Dette blir selvfølglig bare spekulsajoner fra min side, men jeg ser at det er mange som ikke har hatt noen problemer både før og etter siste oppdatering.

Men kjøper du en ny slik i dag så må du nok påregne å oppdatere den selv, men da ligger dem nødvendig oppdateringene klare.

Angående DACen til 2-kanals så vil jeg for min del bruke den som står i forsterkeren min, antar den er bedre....

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på butikken og skulle bestille blu-ray spiller i dag. Hadde tenkt å bestille Panasonic DMP-BD55. Valg nr. 2 var Sony BDP-S550. Men Panasonic DMP-BD55 og Sony BDP-S550 var ikke på lager der butikken bestiller desse spillerne fra Så må nokk vente til den første av desse spillerne kommer på lager. Da bestiller eg den som kommer først på lager siden eg tror begge desse spillerne er bra

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Asfalt
    Danke: Beklager att eg ikke fekk med meg det du skreiv på slutten om att Denon kansje er det beste valget for deg. Har du muligheit til å se og lytte på denne så er det sikkert vert å sjekke denne spilleren ut

Danke

Tanken var at Denon kanskje har litt bedre Dac og lydkval, samtidig som den kanakje har PAnasonic videochipen som vel er å regne som den beste?

Ser også at Sony har 12bits videodel..... mens Denon bare har 10.

Noen som vet hvorfor Denon1800 ikke har vært i noen test enda? Eventuelt om det kommer en test snart?
    Hifiklubben har jo hatt spilleren til salgs en stund nå og hadde vært greit å vite litt mer om den enn hvordan den ser ut...

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zatz
    Trosalt så er jo Sonyen nesten halv pris med to Blu-ray filmer men igjen så kommer jeg sikkert til bruke spilleren i mange år så da her jeg heller ikke problem med å legge i det lille ekstra opp til 5000kr.
    På den annen side; Hvis du kjøper Sonyen nå, kan du kjøpe en ny spiller om et par år igjen som garantert er både billigere og bedre enn både dagens Sony og Pioneer. Da sitter du om et par år med en flunka ny BD-spiller og dagens Sony og du har ikke brukt særlig mer penger enn om du kjøper Pioneer nå.
    :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ette veldig mye vingling fra den ene spilleren til den andre har eg endelig bestemt meg. (Det var på tide:wink: ) Det vart Sony BDP-S550 Bestilte den i går og viss eg er VELDIG heldig får eg den før jul Tok valget ut i fra pris og lys i fjernkontrollen på BDP-S550 siden eg tror Sony BDP-S550 og Panasonic DMB-BD55 er gode spillere begge to Har lest VELDIG mye om denne spilleren her på forumet. Har fått mange gode tips Folk her på forumet har vært veldig flinke til å skrive om erfaringene sine om spillerne sine og har selvfølgelig tatt det med i vurderingen også

Takker for all hjelp eg har fått

GOD JUL folkens

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med ny blurayspiller og velkommen til blurayfamilien. 8)

God jul til deg også.:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    På den annen side; Hvis du kjøper Sonyen nå, kan du kjøpe en ny spiller om et par år igjen som garantert er både billigere og bedre enn både dagens Sony og Pioneer. Da sitter du om et par år med en flunka ny BD-spiller og dagens Sony og du har ikke brukt særlig mer penger enn om du kjøper Pioneer nå.
    :-)
    Ja, det er sant men igår ble det kjøpt inn en Pioneer spiller til Sony pris håper den holder noen år :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Grattis med ny blurayspiller og velkommen til blurayfamilien. 8)

God jul til deg også.:-D

Takker:-D

Eg har samme plasma tv som deg. hd ready og 1080i og 720p. Hva mener du er det beste å stille spilleren inn på for å få best bilde? 1080p,1080i eller 720p?

Takker for svar

Har ikke fått spilleren enda så det er derfor eg spør:-)

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •