Blue-ray til projektor HDMI-DVI kabel ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blue-ray til projektor HDMI-DVI kabel ?

Hei - jeg skal kjøpe blue-rayspiller og ny flatskjerm,skreddersydd til hverandre håper jeg.I kjelleren har jeg to år gammelt anlegg med DVD-spiller og projektor,projektoren har ikke HDMI-inngang , men DVI - kan jeg koble blue-ray spilleren til projektoren med en HDMI-DVI kabel og fåe et bedre bilde enn det jeg har ?Dumt spørsmål kanskje men jeg er helt fersk på dette...

Active alphamale sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    svaret er ja..............lykke til
    B&W 802 D3 ht - B&W ​cmc2 - ADA TRINNOV TEQ 8 rcs - OPPO kilde - MAC MINI kilde - CLASSÉ ssp 800 DELTA - YAMAHA mx-A5000 - KLIPSCH surr - PARADIGM sub1*2stk - PARASOUND jc1 mono eff - WEISS dac/interface - PHILIPS tv - BENQ projector

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jbn
    Hei - jeg skal kjøpe blue-rayspiller og ny flatskjerm,skreddersydd til hverandre håper jeg.I kjelleren har jeg to år gammelt anlegg med DVD-spiller og projektor,projektoren har ikke HDMI-inngang , men DVI - kan jeg koble blue-ray spilleren til projektoren med en HDMI-DVI kabel og fåe et bedre bilde enn det jeg har ?Dumt spørsmål kanskje men jeg er helt fersk på dette...
    Det kan du, FORUTSATT at DVI-inngangen støtter HDCP. Dette står i manulen til projektoren. HDCP står for High Definition Content Protection.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •