Pioneer BDP LX70a problem med avspilling?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer BDP LX70a problem med avspilling?

Har hatt denne et halvt år og den gir flott lyd og gode bilder, dog meget treig å starte opp!

Har spilt en rekke BD filmer på denne og det har alltid fungert, bortsett fra i går, vi hadde kjøpt den nye "mamma mia" på BD og spilleren kom etter mye om og frem til oppstartsmenyen men når vi valgte "vis filmen" så bootet spilleren og startet fra begynnelsen igjen. Prøvde flere ganger men det samme gjentok seg!

Noen som vet råd?

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg prøvde for moro skyld Mamma Mia i min LX70A nå, og den spiller filmen uten noe problemer (da blir "mor" glad).
    Har en gammel software i spilleren?
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har nok gammel software, jeg prøvde å oppdatere men fikk det ikke til!

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er jo bare å koble nettverkskabel rett i bakplaten, og kjøre oppgradering via menyen? Jeg har koblet min til routeren, og spilleren søkte selv om IP-adresse. Bare plug&Play, med andre ord. Jeg har alle komponentene mine koblet opp mot routeren i hjemmekinoen, og har aldri støtt på noe problemer i så måte.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får det ikke til via routeren
    Har også prøvd å brenne en software cd fra pioners nettsider men da tryner brenne programmet

Er vel ikke helt dagen? :-(

Newcomer Afseth sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg ser at dette er en gammel tråd, men jeg har noen av de samme problemene med LX70a og søkte etter svar.

Jeg har til nå to BD filmer. Den ene er Mamma Mia. Ved å velge play/spill av der, så går menyen bort, mens "bakgrunnsbildet" og lyden fortsetter å spille. Med andre ord... jeg får ikke valgt noe nytt i menyen, og filmen starter ikke.

På den andre filmen, den nyeste Indiana Jones filmen, bare blinker "play" når jeg velger det i menyen, men filmen starter ikke.

På begge disse filmene kan jeg imidlertid gå inn på scenes i menyen, og velge første scene. Da starter filmen. Men "play" fungerer ikke på noen av dem.

Når det gjelder firmware, får jeg bare WRT FAILED når jeg skal oppdatere den via en brent CD. Alt er gjort riktig, og de nødvendige filene er brent riktig på CD'en, men det fungerer uansett ikke.

Ja, også tar det 4-6 minutter fra jeg slår på spilleren til filmen faktisk er i gang. Det er skuffende tregt.

Noen som har tips?

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Afseth
    Jeg ser at dette er en gammel tråd, men jeg har noen av de samme problemene med LX70a og søkte etter svar.

Jeg har til nå to BD filmer. Den ene er Mamma Mia. Ved å velge play/spill av der, så går menyen bort, mens "bakgrunnsbildet" og lyden fortsetter å spille. Med andre ord... jeg får ikke valgt noe nytt i menyen, og filmen starter ikke.

På den andre filmen, den nyeste Indiana Jones filmen, bare blinker "play" når jeg velger det i menyen, men filmen starter ikke.

På begge disse filmene kan jeg imidlertid gå inn på scenes i menyen, og velge første scene. Da starter filmen. Men "play" fungerer ikke på noen av dem.

Når det gjelder firmware, får jeg bare WRT FAILED når jeg skal oppdatere den via en brent CD. Alt er gjort riktig, og de nødvendige filene er brent riktig på CD'en, men det fungerer uansett ikke.

Ja, også tar det 4-6 minutter fra jeg slår på spilleren til filmen faktisk er i gang. Det er skuffende tregt.

Noen som har tips?
    Er du helt sikker på at du har gjort alt riktig? Jeg fikk dette problemet en gang også, fordi jeg ikke hadde brent filen som image fil. Noen brenneprogrammer har litt problemer med dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •