Hvilken projektor til SonyBDP-S550 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken projektor til SonyBDP-S550 ?

Som nybegynner må jeg først takke for masse matnyttig stoff på forumet - etter å ha nilest om alle innspill og meninger om blue ray-spillere har jeg bestemt meg for Sony BDP-S550,og nå lurer jeg på hvilken projektor jeg skal gå for.Det anlegget jeg har nå går via en BenQ w 100,og den passer vel dårlig sammen med blue ray ? Jeg ser at BenQ har lansert en projektor som har betegnelsen W 500 - hvordan vil den gå sammen med Sony-en ?Eller har noen forslag til andre projektorer i klassen under 10 000 kr. ?

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tippe at det finnes flere projektorer som passer Blu ray spilleren din, enn hjemmekinoen din....:-D

Kanskje Infocus X10 er noe for deg?
    Koster mellom 12 og 13 høvdinger, men den er absolutt anbefalt hvis den passer i din hjemmekino.

Så den på Hi-fi klubben i Kristiansand.
    Flotte bilder!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Tigerberget,takk for tips selv om det tøyer mitt slunkne budsjett til bristepunktet.Skal tilfeldigvis til Kristiansand på handletur på lørdag og skal stikke en tur innom hi-fi-klubben for å kikke på den.Er det ellers noen som har erfaring med BenQ w 500,den er riktignok halve prisen av Infocus-en,men det er vel her som ellers i livet,en sammenheng mellom pris og kvalitet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •