Spørsmål ang. Denon 2500BT

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål ang. Denon 2500BT

Heisann!

Er en ting som jeg, og gjerne andre, lurer på angående denne BD transporten fra Denon. Hvordan er bildeprosesseringen i denne (vet det i utgangspunktet er minimalt)?

Noen sier at prosesseringen i denne er i samme liga som dens storebror 3800, men vet ikke hva jeg skal tro på.

Grunnen til at jeg spør er at jeg vurderer å skaffe meg et rent bluray drev som kan sende signalet rett i prosessoren (Gennum VXP som står i proj'en). Problemet er at proj'en ikke støtter 576i inn. Den må enten ha høyere oppløsning eller progressivt signal inn (576p minimum). Spørsmålet mitt er da om drevet fra Denon gjør denne jobben bra, og er det evt på høyde med Gennum?

Dette er spesielt med tanke på DVD, på BD er det jo veldig grei skuring, men hvordan blir bildet på DVD med denne....? :neutral:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har en Denon 2500. Dvd-oppskaleringen gjennom 3808A reciever er bra, men det er ikke sinnsykt... Men igjen har jeg aldri sett noen oppskalere dvd´er til et sinnsykt nivå. Ergo er jeg fornøyd, hittils.

Mitt spørsmål til "de som vet" er: Hvordan kan man gjøre denne sonefri for dvd?

Gleder meg til evt svar...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •