Vanskeligheter med Harman/Kardon HD980 kjøpt på soundgarden

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vanskeligheter med Harman/Kardon HD980 kjøpt på soundgarden

Hei. Vi gikk til anskaffelse av en Harman/Kardon HD980 cd-spiller på Electroworld på lørdag, var veldig fornøyd med spilleren i starten. Imidlertid så viser det seg etter en stund at den har vanskeligheter med noen cd`er. Ved avspilling av disse på visse spor bråker det veldig(skjevtrykket cd, feil med drev på spiller?) Cd`en som ble spilt av på denne spilleren har blitt spilt på en Nad cd-spiller de siste tre årene og har også blitt spilt av på et 15 år gammelt hitachi anlegg uten problemer. Vi prøvde også den samme cd`en på en annen Harman/Kardon HD980 spiller i butikken og på en 970 spiller som var der og de hadde akkurat samme vanskeligheter med cd`en der.

Jeg har fått et dårlig inntrykk av denne spilleren nå, Soundgarden skal ha ros for å tilby meg en lånespiller umiddelbart og hyggelig betjening tilslutt(etter å ha ventet 40 minutter på at de skulle bli ferdig med andre kunder). Jeg har selv jobbet ved serviceavdelingen på Elkjøp og stusser litt over at Soundgarden som jeg hadde et godt bilde av ikke kjører DOA på en cd-spiller som er under en uke gammel.

Noen som har noen erfaringer med cd-drevet på Harman/Kardon HD980/970. Sitter det dårlige drev i de aktuelle cd`spillerene?

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    h/k 970 er jo en virkelig god spiller til prisen, har vunnet priser og er meget godt ansett.

har ikke hørt om noen tidligere som har hatt problem med 970 jeg ialfall.

mvh
    stian

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •