Grunnet mye flytting og diverse andre årsaker så har jeg omtrent ikke fått brukt min 8720. Er veldig fornøyd med det lille jeg har sett med dem på dvd. Mitt spørsmål er kanskje dumt, men er det noe problem med å kjøpe en blue-ray spiller og spille hovedsakelig dvd og noe bluray/mer blueray etterhvert på en 720 projektor?

Og er Panasonic bd30 bra? Jeg leter etter en som spiller dvd bra og blue-ray bra på min pe8720. Prisnivå bør være rundt bd30, altså rundt 3300-3500 kr. En toshiba ep35 ville kanskje vært best på oppskalering fra dvd og tilpasset oppløsning på min projektor, men den er altfor treig og det er ikke akkurat mange ny hd-dvder... vil gjerne ha blue-ray for å spille dvd i et par år(+lengre for eldre godbiter i samlingen) og blue-ray i et par-tre år før den pensjonerer seg...

Pansonic støtter vel 1.3 , men ikke alt av lyd og bildeformater. Jeg skal oppdatere forsterker innen fem år, det er vel mulig å kjøpe forsterker med dekoder for de nyeste format, eller må dette være inkludert i spiller for å få det ut som lyd i høytalerne...?

Takker for eventuelle svar som måtte komme :-D