Blue-ray spiller som "matcher" NAD T775 og w5000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blue-ray spiller som "matcher" NAD T775 og w5000

Hei!

First off, beklager om ett lignende problem har blitt postet tidligere, men jeg lette og har intet funnet!

Jeg kjøpte hjemmekinoanlegg tilbake i 2003. Det ble ikke mye oppgraderinger etter det, før i det siste, da jeg har flyttet til min egen leilighet.

Etter en reparasjon som ikke ble vurdert kost-nyttig av min Nad 218 effektforsterker, fikk jeg den på garantien og spyttet dette i en ny NAD T775 forsterker, da kvittet jeg selvsagt med min gamle T742 forsterker også. (Kjører Dali Evidence 870 som front)

Etter at min gamle Infocus-prosjektor også ble veiet og funnet for lett (etter litt trøbbel med den også), anskaffet jeg meg nylig en BenQ w5000 prosjektor, samt nytt grandview 100" gray 16:9 lerret.

Så kommer mitt problem; Jeg har ikke fulgt såå mye med de siste år og ikke lest meg opp så mye ved siden av studier og jobbing, så når jeg nå skal bytte ut den gamle NAD T562 CD/DVD-spilleren, er det noen med god innsikt, eller evt. erfaring med lignende scenarioer som har noen idè om blue-ray spillere som "matcher" nivået jeg har på resten av utstyret? (Har tidl. handlet mest på hifi-klubben, men deres 3 spillere er i veldig forskjellig lende prismessig) Spilleren bør også kunne spille av brente dvd-er, som jeg har en del av, og som jeg hører ikke nødvendigvis er greit på alle spillere.

Alle konstruktive svar taes imot med stor takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser at forsterkeren din har HDMI-inputs, men er usikker på om den kan motta HD-lyd via disse inngangene.

Leser dette på Hifiklubben.no:
    7.1-kanal analog inngang for høyoppløste flerkanals lydkilder (for eksempel Blu-ray/HD-DVD)

Virker da som at du må ha en Blu-Ray spiller som har analoge 7.1 utganger hvis du har ønsker om HD-lyd i hjemmekinoen din. Noe jeg regner med at du vil

To i den litt rimeligere enden av prisskalaen som har dette er Sony BDP-s550 og Panasonic BD55. Disse koster ca 3 500 kr.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •