Ny og billig DVD-spiller, men... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er utrolig at di ikke klarer å lage di raskere, på pc så går det jo 10x fortere å starte opp en bluray film.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns egentlig ikke det er så mye å lage bråk om... Om en spiller bruker vel 30sek fra oppstart til filmen snurrer, så er det mye annet i livet man kaster bort mere tid på enn de 30sek før man kan nyte en film med topp lyd og bilde

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Syns egentlig ikke det er så mye å lage bråk om... Om en spiller bruker vel 30sek fra oppstart til filmen snurrer, så er det mye annet i livet man kaster bort mere tid på enn de 30sek før man kan nyte en film med topp lyd og bilde
    Helt enig med Gonigogo her!

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo

Hehe

Hvis man ikke evner å gjøre noe annet i de 30 sekundene og ser én film annenhver dag i 20 år, så blir dette:
    • 90 minutter venting pr år, en og en halv time intetsigende venting
    • 30 timer venting på 20 år................

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men kan dette problemet løses med en oppdatering?

Og hva med støy? Lager spillerne støy?

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg selger en halvt år gammel dvd spiller som leverer 576i ut:Pioneer DV-600AV-K

Et annet tips må i såfall være Sony BDP350. Skal visstnok ikke bråke, leverer 576i ut på dvd og koster fra kr 2 300. Legger du på noen hundringser for 550 som også dekoder alt internt.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung 1500 starter faktisk ganske fort. Jeg merket ikke nevneverdig forskjell mellom Dvd og Samsung1500 bluray. Kanskje det var 10 sek på å loade? Samtidig så slapp jeg plagsomme trailere og reklamer....

Samsungen bråker kun en gang og det er akkurat når du har puttet inn skiva. Da spoler og summer den litt, sikkert fordi den loader et ell annet.

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Samsung 1500 starter faktisk ganske fort. Jeg merket ikke nevneverdig forskjell mellom Dvd og Samsung1500 bluray. Kanskje det var 10 sek på å loade? Samtidig så slapp jeg plagsomme trailere og reklamer....

Samsungen bråker kun en gang og det er akkurat når du har puttet inn skiva. Da spoler og summer den litt, sikkert fordi den loader et ell annet.
    Dette høres positivt ut. Det er litt bråk fra min gamle DVD-spiller også når jeg setter inn filmen, men etterpå blir den helt stille. Så det er akkurat sånn med Samsungen også da? Ikke noe kanstant viftestøy eller noe? (Jeg har vel egentlig fått svar, men jeg vil bare være heeelt sikker. )

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke prøvd di nyeste modellene, men på den sony 300'en jeg hadde så gikk alt tregt, ikke bare starting av filmen men uansett hvilken knapp man trykket på så var reaksjonstiden helt sykt treg, var rett og slett utrolig irriterende å bruke den.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1-2-3
    Dette høres positivt ut. Det er litt bråk fra min gamle DVD-spiller også når jeg setter inn filmen, men etterpå blir den helt stille. Så det er akkurat sånn med Samsungen også da? Ikke noe kanstant viftestøy eller noe? (Jeg har vel egentlig fått svar, men jeg vil bare være heeelt sikker. )
    Danke
    JA det stemmer på en prikk.. Det tar ca ti sekunder å loade menyen. Da bråker den også litt akkurat som en hardisk eller dvd spiller feks... men etter at menyene er loadet og filmen startes er det helt stille.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •